میز غذاخوری برای آشپزخانه کوچک

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در هر آشپزخانه‌ای، هرچه قدر هم که کوچک باشد، وجود یک میز راحت برای نوشیدن چای عصرگاهی و یا غذای دونفره و لذت بردن از لحظات، لازم است.
میز غذاخوری مناسب آشپزخانه کوچک

با انتخاب مبلمان مناسب می‌توانید در آشپزخانه‌های کوچک خانه‌های مدرن، فضایی راحت و کارآمد برای غذاخوردن ایجاد کنید. اهمیت مبلمان و اکسسوارها در دکوراسیون داخلی را زمانی متوجه خواهید شد که، خانه‌های کوچک را دیزاین کنید. اما زمانی که صحبت از به کار بردن میز غذاخوری برای آشپزخانه کوچک می‌شود، کدام مدل‌ها مناسب‌تر خواهند بود؟ برای پاسخ به این پرسش با مجله دلتا همراه باشید.

میزهای نامرئی

میزهایی که قابل پنهان شدن هستند، در سال‌های اخیر محبوب شده و بسیار کاربردی هستند. این میزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که، زمانی که به آن ها نیاز دارید باز شده و در زمان‌های دیگر با پنهان کردن آن، فضایی باز و راحت در آشپزخانه به دست خواهید آورد. این مدل میزها، مانند یک کشو در جزیره و یا داخل کابینت‌ها طراحی شده و در زمان‌های مورد نیاز به بیرون کشیده شده و تبدیل به میز می‌شود.

راحتی در کنج آشپزخانه

در آشپزخانه‌های کوچک استفاده از کنج‌ها بسیار اهمیت دارد و، صندلی‌‌هایی که دیوار به عنوان پشتی آن‌ها مورد استفاده قرار می گیرد، مدلی مناسب برای این منظور به شمار می‌روند. اگر میز غذاخوری‌ای می‌خواهید که، هم راحت باشد و هم فضای کافی برای نشستن داشته باشد، و هم فضای کمتری را اشغال کند، می‌توانید از مدل‌هایی استفاده کنید در کنج آشپزخانه جا گرفته و با فرم آشپزخانه هماهنگ می‌شوند.

میزهای مربع شکل

یکی از مدل‌هایی که در آشپزخانه‌های کوچک بسیار پرکاربرد است، میزهای مربع شکل هستند. میزهای مربعی که طراحی بسیار ساده‌ای دارند، در آشپزخانه‌های چهارگوش از یک طرف به دیوار تکیه داده شده و فضای غذاخوری کوچکی مناسب برای ۳ نفر ایجاد می‌کنند.

میز غذاخوری مناسب آشپزخانه کوچک

میز مخصوص آشپزخانه‌های اپن و باز

در خانه‌هایی که دارای آشپزخانه‌ای با طراحی باز هستند، بیشترین مدلی که برای میز مورد استفاده قرار می‌گیرد، میزهای چهارگوشی هستند که، میان آشپزخانه و سالن قرار گرفته و این دو فضا را از یکدیگر جدا می‌کنند. این مدل میزها که مانند دیواری میان این دو فضا قرار داده می‌شوند، از نظر زیبایی نیز در دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار هستند.

میز غذاخوری مناسب آشپزخانه کوچک

میزهای بزرگ و کوچک‌شونده

میزهایی که با سطح اضافه‌ای که به آن ها متصل می‌شود، قابل بزرگ شدن و کوچک شدن هستند، همچنان به عنوان مدل های پرطرفدار قرار دارند. این میزها معمولا برای ۴ نفر و خانواده های کم تعداد کاربرد دارد، اما در زمان‌هایی که مهمان داشته باشید نیز فضای کافی برای غذا خوردن در اختیار شما قرار می‌دهد و نیازی نیست که مکان دیگری را برای شام خوردن آماده کنید.

جزیره آشپزخانه

جزیره‌های موجود در آشپزخانه‌ها می‌توانند به عنوان میز غذاخوری نیز به کار برده شوند. برای این منظور زمانی که می‌خواهید از جزیره در آشپزخانه خود استفاده کنید، مدلی را انتخاب کنید که صفحه کابینت و رویه آن از کابینت‌های زیر آن بزرگتر باشد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده های بیشتری در مورد آشپزخانه کوچک هستید، مطلب ترفندهای چیدمان آشپزخانه‌های کوچک را از دست ندهید.

 

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۰۷ ق٫ظ

    خیلی خوب و کاربردی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۳۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۳۲ ب٫ظ

  4. فریده

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۷ ب٫ظ

    تمام اینها تو عکس قشنگن ولی تو خونه که میاد یه چیز دیگه مبشه

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۱۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

    بهترین چیزهای عاشپزخانه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…