ایده‌های خلاقانه در تغییر دکوراسیون نشیمن

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر گوشه‌ای از خانه، نیاز به این دارد که بعد از مدتی تغییر کرده و ظاهری تازه بیابد. ایجاد هر تغییر جدید در محیط خانه، می‌تواند فضایی دلنشینٰ‌تر و زیباتر را در اختیار شما قرار دهد.
تغییر چیدمان نشیمن

اتاق نشیمن، قلب هر خانه‌ای است و علاوه بر این قسمتی از منزل محسوب می‌شود که افراد خانواده بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می‌کنند. بنابراین چیدمان اتاق نشیمن باید به گونه‌ای باشد که این بخش از منزل راحت و پر از آرامش به نظر برسد. در این نوشتار از مجله دلتا با شیوه‌های تغییر دکوراسیون نشیمن، آشنا می‌شوید.

میز عسلی یا پاف

میز عسلی و پاف از جمله اکسسوارهای کارآمدی هستند که علاوه بر کاربردی که دارند، می‌توانند شخصیتی منحصر به فرد به اتاق نشیمن ببخشند. اما گاهی فضایی که در اختیار دارید، این امکان را به شما نمی‌دهد تا از هر دوی این عناصر، در کنار یکدیگر استفاده کنید. در چنین شرایطی کدام یک را باید انتخاب کرد؟ در واقع یک پاف، که با پارچه‌ای مناسب و مرتبط با مبلمان اصلی روکش شده باشد، بسیار کارآمدتر از یک میز عسلی خواهد بود. زیرا این گونه هم می‌توانید کتاب‌ها یا اکسسوارهای خود را روی آن قرار داده و به عنوان میز از آن استفاده کرده و هم فضایی برای نشستن در اختیار داشته باشید. البته تمیز نگه‌داشتن روکش پاف می‌تواند کمی کار شما را دشوارتر کند.

گلیم و فرش‌ها

این عناصر بهترین کمک برای تقسیم کردن یک مکان به فضاهای مختلف به شمار می‌روند. علاوه بر این، فرش و گلیم از نظر دکوراتیو نیز فضای اتاق را کامل کرده، به مکان رنگ و پویایی بخشیده و ایرادهای موجود در کفپوش اتاق را نیز می پوشاند. هنگام خرید فرش و گلیم، برای این که با قرار دادن مبل ها و صندلی ها بر روی آن، به فضای نشیمنی مناسب دست پیدا کنید، حتما ابعاد آن را در نظر داشته و مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید.

استفاده از کاغذ‌ دیواری

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد رنگ، طرح و بافت در محیط خانه، استفاده از کاغذ دیواری است، حتی اگر تنها روی یک دیوار مورد استفاده قرار بگیرد. در سال های اخیر کاغذ دیواری‌های رنگی با طرح‌های بزرگ، بسیار بیشتر از گذشته محبوبیت یافته و به کار برده می‌شوند.

تغییر چیدمان نشیمن

دیوارهای دورنگ

رنگ کردن دیوارهای یک مکان به دو رنگ متفاوت، کاری ساده اما، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. با رنگ کردن قسمت پایینی دیوار به رنگ‌های تیره و رنگ کردن بخش بالایی دیوار به رنگ‌های روشن، می‌توانید با بزرگی و کوچکی فضای موجود بازی کنید.

هر یک از این ایده‌های ساده به تنهایی می‌تواند به تغییر دکوراسیون نشیمن شما، کمک کند و هویت و جلوه‌ای تازه‌ای به آن ببخشد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که خود را آماده تغییر کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده های جذاب برای دکوراسیون نشیمن خود هستید، به مطلب ترفندهای چیدمان مبلمان نشیمن سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…