بهترین کفپوش برای اتاق‌خواب

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین کفپوش برای اتاق‌خواب کفپوشی است، که هنگام راه رفتن روی آن احساس راحتی داشته باشید، با نگاه کردن به آن لذت ببرید، برای تمیز کردن آن دردسر نداشته باشید.
انتخاب کفپوش اتاق‌خواب

کفپوش‌ها، بزرگترین نقش را در زیبایی و متفاوت‌تر کردن چهره‌ دکوراسیون شما دارد، اما بالاتر از نقش زیبایی که کفپوش‌ها، در دکوراسیون شما ایفا می‌کنند، نوع کاربردشان است که باید در انتخاب آن‌ها دقت بسیاری داشته باشیم و متناسب با هر فضایی، کفپوش مناسب آن را انتخاب کنیم. در مطلب امروز از مجله دلتا می‌خواهیم، به بررسی کفپوش مناسب اتاق‌خواب بپردازیم.

کفپوش سرامیکی

کفپوش‌های سرامیکی غالبا به خوبی تمیز می‌شوند، اما به لحاظ خاصیت انتقال سرما برای فضایی مانند اتاق‌خواب، مناسب نیستند. اگر به ناچار از این کفپوش برای فضای اتاق خواب خود استفاده کرده‌اید، حتما آن را در ترکیب با یک فرش و موکت برای دکوراسیون اتاق خواب‌تان همراه کنید، تا در هنگام راه رفتن روی آن احساس ناخوشایندی به شما دست ندهد.

کفپوش چوبی

کفپوش‌های چوبی یا پارکت‌ها، یکی از بادوام‌ترین انواع کفپوش‌ها‌، برای هر فضایی از دکوراسیون شما محسوب می شود. این نوع از کفپوش‌ها به علت سطح سخت خود در هنگام نشستن‌‌، برای کاربر احساس ناخوشایندی را به وجود می‌آورد. بنابراین بهتر است، همانند کفپوش‌های سرامیکی، همراه با فرش مورد استفاده قرار گیرند.

انتخاب کفپوش اتاق‌خواب

کفپوش موکت

موکت‌ها، از دیرباز بهترین کفپوش برای اتاق‌خواب‌ها محسوب می‌شوند. موکت‌ها به دلیل بافت نرم و گرم خود، فضای آرامش‌بخشی را برای کاربر به وجود می‌آورند. تنها مشکل این مدل از کفپوش‌ها، نظافت آن‌ها است، چرا که به دلیل پرز دار بودن، معمولا کثیفی را به خود جذب می‌کنند و باید در فواصل کوتاه‌تری اقدام به نظافت آن‌ها کنید.

کفپوش فرش

فرش‌ها، جز لاینفک هر دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند. بنابراین همان‌طور که به آن اشاره شد، استفاده از فرش، همراه با سایر کفپوش‌ها برای دکوراسیون اتاق‌خواب‌ها توصیه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال کفپوش مناسب برای خانه خود هستید، به مطلب پارکت بهتر است یا سرامیک سر بزنید.

 

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

  2. cheap wigs

    ۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۳۲ ب٫ظ

    Easy to take care of, easy to take and wear, very natural and very close to the original hair color, I like it too ???

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۵۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…