اسکی زیر نور مهتاب را تجربه کنید

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سنت موریتز یک شهر توریستی در سوئیس است که در آن گردشگران ترکیبی از یک سفر لوکس و جاذبه‌های متعدد را تجربه می‌کنند. جاذبه‌های گردشگری سنت موریتز سوئیس و تفریحات این منطقه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کند.
سنت موریتز سوئیس

سنت موریتز سوئیس در زمستان با وجود شومینه‌ها و کالسکه‌هایی که در سرتاسر شهر در حال حرکت هستند، بسیار زنده و هیجان‌انگیز است و می‌توانید در تابستان نیز با دوچرخه و دیگر وسایل نقلیه در اطراف کوه‌های زیبای این منطقه چرخی بزنید. جالب است بدانید که بیش از ۳۰۰ روز در این منطقه در طول سال آفتابی است، بنابراین دمای هوا همیشه هم در این شهر اسکی سرد نیست و به ندرت یک روز بسیار سرد را در سنت موریتز تجربه خواهید کرد. با جاذبه های توریستی سنت موریتز در مجله دلتا آشنا شوید.

درباره سنت موریتز

همانطور که گفته شد، سنت موریتز یک منطقه اسکی در سوئیس است. این شهر را بیشتر به دلیل دو دوره المپیک زمستانی یعنی بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۲۸ و بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۴۸ می‌شناسند و از آن زمان به بعد بسیار به شهرت دست یافته است، به ویژه در میان کسانی که به ورزش مهیج اسکی علاقه دارند. بلندترین نقطه شرق آلپ یعنی پیز برنینا نیز در چند کیلومتری جنوب این شهر واقع شده است.

اسکی زیر نور مهتاب

اگر در زمستان به سنت موریتز بروید، احتمالا برنامه تان رفتن به پیست های اسکی است، اما تصور کنید که این کار را در شب انجام می‌دهید. در شب‌های جمعه در طول فصل اسکی، در نزدیکی کورواتش (Corvatsch)، یک پست ۱۱ هزار فوتی در فاصله ۵ دقیقه‌ای خارج سنت موریتز می‌توانید این کار را انجام دهید. این مسیر بی‌نظیر در طول شب زیر نور هیجان‌انگیزتر می‌شود و یک تجربه منحصر به فرد ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید یک محل اقامت کوهستانی برای حداقل ۱۰ نفر اجاره کنید و از بسیاری از تفریحات آن لذت ببرید.اسکی در سنت موریتز سوئیس

قطار را در این منطقه تجربه کنید

یکی از سرگرمی‌های سنت موریتز سوئیس شبکه ریلی گسترده آن است که از زوریخ به سنت موریتز حرکت می‌کند. تصاویر زیبا و منحصر به فرد طبیعت در طول مسیر در یک قطار راحت و لوکس لذت هیجان سفر به این منطقه را چندین برابر می‌کند.

قطار سنت موریتز سوئیس

از دریاچه سنت موریتز غافل نشوید

در حالی که دریاچه سنت موریتز به اندازه کافی گرم نیست که بخواهید در آن شیرجه بزنید، اما مرکز بسیاری از تفریحات این شهر است. مسیر اطراف این دریاچه در میان دوندگان و دوچرخه‌سواران بسیار محبوب است. قایق‌سواری یکی دیگر از سرگرمی‌های سنت موریتز در کنار این دریاچه است.

دریاچه سنت موریتز سوئیس

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری، مطلب “برای ماجراجویی در برمودا آماده‌اید؟” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۲۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…