بهترین جای قرارگیری بوفه در خانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه بوفه‌ها یکی از اجزای دکوراسیون داخلی هستند. هریک از اشخاص بنا به سلیقه شخصی خود چیدمان منحصر به فردی را برای آن در نظر می‌گیرند.
جای بوفه در منزل

بوفه‌ها دارای مدل‌های متفاوتی هستند و از جنس‌های مختلفی ساخته‌شده‌اند، کاربرد اصلی آن‌ها نگهداری وسایل دکوری یا ظروف باارزش است. در این نوشتار از مجله دلتا قصد داریم شما را با جای مناسب بوفه در خانه آشنا نماییم تا چیدمانی اصولی و زیبا داشته باشید.

  •  یکی از بهترین جای قرارگیری بوفه در خانه نزدیک میز غذاخوری است، چراکه اکثر افراد ست‌های غذاخوری گران‌قیمت را داخل بوفه نگهداری می‌کنند و با قرار دادن بوفه در نزدیک میز غذاخوری راحت‌تر ظروف را جابه‌جا کرده و تناسب در دکوراسیون برقرار می‌شود.
  •  یکی‌دیگر از جاهای قرارگیری بوفه در خانه میان مبلمان است اگر مدل و سبک بوفه و مبلمان شما یکی باشد این نوع قرارگیری جلوه زیبایی دارد و کافی است بوفه را میان یک مبل تک‌نفره و کاناپه قرار دهید تا محیط زیباتر شود.
  •  یکی دیگر از بهترین جاهای قرارگیری بوفه میان میز غذاخوری و مبلمان است. به عبارتی بوفه را نه در کنار مبلمان و نه در کنار میز غذاخوری قرار دهید بلکه آن را در مکانی مابین آن دو قرار دهید تا محیط شلوغ به نظر نرسد.

جای بوفه در منزل

  • کنج و گوشه دیوارها نیز یکی از بهترین جای قرارگیری بوفه هستند، قرار دادن بوفه در گوشه دیوار باعث می‌شود بیشتر به چشم آید و وسایل داخل آن نیز بیشتر دیده شود همچنین شما می‌توانید بوفه را به‌صورت اریب و کج در گوشه قرار دهید.
  • یکی دیگر از جاهای قرارگیری بوفه کنار پنجره است اگر شما بوفه و آینه کنسول ستی دارید می‌توانید آن‌ها را در دو طرف پنجره قرار دهید تا زیباتر به نظر برسند.

اگر خانه شما کوچک است و به بوفه علاقه‌مندید می‌توانید از بوفه‌های کوچک و مدرن که دارای طرحی ساده هستند استفاده نمایید تا محیط شما شلوغ نشود. همچنین استفاده از بوفه‌های آینه‌ای برای خانه‌های کوچک مناسب است چراکه فضا را بزرگ نشان می‌دهد و این‌طور به نظر می‌رسد که فضایی را اشغال نکرده است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های جذاب برای دکوراسیون سنتی هستید مطلب دکوراسیون سنتی، خلاقیت در خانه را از دست ندهید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…