دکوراسیون خانه کوچک

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از بزرگ ترین مشکلات خانه‎های کوچک این است که نمی‎توان آن ها را شیک و زیبا تزئین کرد.
دکوراسیون خانه

 گاهی با ترفندهایی می توان حداقل ظاهری زیبا به آن بخشید که علاوه بر زیبایی، کاربردی هم باشند.

از مهم ترین مسایلی که در واحدهای کوچک باید در نظر داشته باشید، نور طبیعی، به خصوص نور آفتاب است. باید از در‎و‎پنجره خانه نور کافی به درون بتابد. برای انعکاس بیشتر این نورها از آینه هم می‎توانید استفاده کنید.

دکوراسیون خانه

برای تخت‎‎خواب از گزینه های تاشو استفاده کنید. تختی که داخل دیوار کار می‎شود، برای این خانه‎ها مناسب است. یا می‎‎توانید، یکی از دیوارهای اتاق را برای قرار دادن تخت انتخاب کنید، مرکز دیوار را به تخت و اطراف آن را به کتابخانه، قفسه یا تاقچه اختصاص دهید.

اگر امکان دارد بالای تخت پنجره‎ای کار کنید تا فضای خواب و استراحت کاملا” روشن باشد . قفسه های اطراف تخت، حکم انباری، کتابخانه و پاتختی را دارند .

دکوراسیون اتاق خواب

برای تزئین خانه‎های کوچک، از فضاهای عمودی و هوایی استفاده کنید. تاقچه، آویز و هر چیزی را که روی دیوار قابل نصب و استفاده است در گوشه و کنار اتاق به کار بگیرید. خانه‎های کوچک به وسایل بزرگ نیاز ندارند، با ساده‎ترین وسایل‎دکوری می‎توانید ظاهری زیبا به اتاق بدهید.

درخانه هایی حدود ۴۰ متر بهترین جایگزین مبلمان معمولی، نیمکت‎هایی است که به دیوار نصب می‎شوند. این نیمکت ها چندمنظوره و بسیارکاربردی‎اند. فضای زیر آنها به‎صورت کمد و کشو است که برای انبار وسایل مختلف قابل استفاده است. سطح رویی نیمکت‎ها با اسفنج و پارچه پوشیده و به کاناپه تبدیل می‎شود.

دکوراسیون

آشپزخانه را از بالا تا پایین کابینت کنید.برای یخچال هم قاب بسازید و از فضای بالای آن نیز برای انبار وسایلی که کمتر کاربرد دارند، استفاده کنید. کانتر آشپزخانه را هم به عنوان میز غذاخوری به‎کار بگیرید.

دکوراسیون آشپزخانه

مجله دلتا، همه چیز در مورد ملک و سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…