تنقلات بدون قند اما خوشمزه

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تنقلات بدون قند خوراکی‌های لذیذ و میان وعده‌هایی هستند که سطح قند آن‌ها پایین است یا بدون قند تهیه می‌شوند. افراد دیابتی بهتر است از این مواد غذایی بهره ببرند تا بتوانند به راحتی سطح قند خونشان را کنترل کنند.
تنقلات بدون قند

تنقلات همیشه جذابیت‌های خودش را به همراه دارد. استفاده از مواد اولیه طبیعی برای تهیه خوراکی‌های بدون قند، مهم‌ترین عامل کنترل بیماری دیابت است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی تنقلات بدون قند خوشمزه و لذیذ می‌پردازیم.

۱. پاپ کورن (ذرت بو داده)

خوردن پاپ کورن به عنوان یکی از تنقلات سالم و همیشه لذت بخش بوده و به علت مغذی بودن می‌تواند اشتها را کنترل کند. پاپ کورن سرشار از فیبر است و بعد از خوردن مقدار مشخصی از آن احساس سیری به شما دست می‌دهد. البته پاپ کورن تا حد زیادی چرب است و بهتر است از میزان چربی آن و فعالیت بدنی که دارید اطلاع داشته باشید و رژیم‌تان را تنظیم کنید.

۲. کره بادام زمینی

کره بادام زمینی یک خوراکی بسیار خوشمزه و لذت‌بخش است. مخلوط عسل و کره بادام زمینی نیز یکی از تنقلات بسیار لذیذ است که به دلیل مقوی بودن احساس سیری را برای شما به ارمغان می‌آورد و به حفظ قند خون نیز کمک می‌کند.
تنقلات سالم

۳. ماست

ماست و به خصوص ماست یونانی یک خوراکی سرشار از کلسیم بوده و به دلیل میزان کربوهیدرات کمی که دارد یکی از تنقلات بدون قند سالم و مناسب برای افراد دیابتی است. ترکیب‌های خلاقانه، مصرف ماست یونانی را جذاب‌تر می‌کند. تکه‌ میوه‌هایی چون توت فرنگی و اضافه کردن مغز‌های آجیلی به ماست یونانی یک خوراکی بی نظیر از لحاظ غذایی و طعم را تشکیل می‌دهند.

۴. سیب

فسفر، کلسیم، ویتامین C، پتاسیم و آهن مواد غذایی مفیدی هستند که در سیب وجود دارند. ترکیب‌هایی چون سیب و کره بادام زمینی که سرشار از انرژی هستند و به دلیل فیبر داشتن به شما احساس سیری می‌دهند. دقیقا همان چیزی که از تنقلات انتظار داریم.

۵. میوه خشک

خشک کردن میوه در گذشته رواج بیشتری داشته است. هم اکنون نیز می‌توانید از فروشگاه‌های خواربار فروشی میوه‌های خشک شده را تهیه کنید و متناسب با هر میوه‌ای یک ترکیب مغذی درست کنید.
پیشنهاد مطالعه: مطلب «سیاه دانه و خواص معجزه آسای آن» را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۴۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۴۶ ب٫ظ

  3. مسعود

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۱۱ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…