ارگاکی، دریاچه‌ای که هنرمندان عاشقش شدند!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کشور روسیه پر است از زیبایی‌های طبیعی فراوان که گاهی این زیبایی‌ها مانند بخش‌هایی از سیبری شکلی خشن به خود می‌گیرند و گاهی بسیار نرم و زیبا جلوه می‌کنند.
دریاچه ارگاکی

یکی از پارک‌های ملی این کشور که محل مورد علاقه اسکی‌بازان هم هست، ارگاکی نام دارد. این پارک ملی در بین توریست‌های طبیعت گرد بسیار مشهور است و یکی از محل‌های اصلی کوهنوردان برای کوهنوردی هم محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم ارگاکی و دریاچه مشهور آن را به نام دریاچه ارگاکی بیشتر بشناسیم.

پارک ملی ارگاکی از آن دست جاهایی است که زیبایی دل‌فریب آن می‌تواند ساعت‌ها و روزها شما را محو تماشای خود نگه دارد، کافیست به طبیعت بکر و دست نخورده شرق سیبری فکر کنید، رودخانه‌ها و دریاچه‌هایی به شفافیت کریستال، قله‌های نوک تیز و خشن در کنار درختان سبز و زیبا و پوشش گیاهی. در کنار تمام این دیدنی‌های بی حد و حصر می‌خواهیم به شما دریاچه هنرمندان را معرفی کنیم.

دریاچه ارگاکی در روسیه

اگر اهل عکاسی و عکس گرفتن باشید هم مطمئنا عاشق این پارک ملی می‌شوید. چشم‌انداز منحصربه‌فرد در کنار علف‌زارهای بلند، منظره‌ای عالی برای این کار هستند. البته فراموش نکنید که برای گشت و گذار در اینجا و رسیدن به دریاچه آن باید از تایگا و صخره‌های تندرا عبور کنید که اصلا کار راحتی نیست مخصوصا برای افراد مبتدی که خیلی تجربه صخره‌نوردی در طبیعت را نداشته‌اند. برای رسیدن به دریاچه باید از میان مسیرهای کوهستانی‌ عبور کنید که نه دوچرخه و نه اسب نمی‌تواند از آن عبور کند و فقط با پای پیاده می‌توان به آن رسید.

چرا به ارگاکی، دریاچه هنرمندان می‌گویند؟

به ارگاکی لقب دریاچه هنرمندان را داده‌اند، نه به این دلیل که طبیعت سحرآمیز و آب بسیار شفاف و نیلگون آن که در نقاشی‌های هنرمندان به چشم می‌خورد بلکه به این دلیل که این دریاچه به وسیله هنرمندان کراسنویارسک کشف شد.

دریاچه ارگاکی یا دریاچه هنرمندان

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری، مطلب “برای ماجراجویی در برمودا آماده‌اید؟” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…