کتاب روش ‎های نوین اقتصادی در خرده فروشی

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
از آن جا که هنر فروشندگی یکی از اصول موفقیت در جذب مشتریان و انعقاد قرارداد می باشد، آشنایی با روش ای نوین فروشندگی برای هر مشاور ضروری است.
کتاب روش‎های نوین اقتصادی

۲۴ آبان ماه، روز کتاب و کتابخوانی است. کتاب، حاصل عمر و عصاره سال‌ها تحقیق یا خلاقیت و هنر نویسنده‌ است که ما را با خود به دنیایی دیگر می‎برد.

روز کتاب و کتابخوانی فرصتی مناسب است تا درباره‎ی خود و تفکرات‎مان بیندیشیم. از خود بپرسیم: چقدر از ساعت‎های طلایی زندگی  را صرف خواندن کتاب می‎کنیم؟  آیا اصلا کتاب می‎خوانیم؟ معیاری برای انتخاب کتاب داریم؟ روز کتاب و کتابخوانی زمان خوبی است تا کتاب‎های تازه را بشناسیم.

خواندن کتاب هم لذت‎بخش است و هم روح و روان انسان را پرورش می‎دهد. اینشتین می‎گوید: “افکار و اندیشه‎های انسان به گونه‎ای است که ممکن است فقط خواندن یک کتاب پایه اندیشه‎ها و افکار انسان را بر مبنای جدید یا در مسیر خاصی قرار دهد و چه بسا ممکن است کتابی مسیر سرنوشت میلیون‎ها انسان را در راهی خاص بیندازد.”

محمد تقوی، بنیان‎گذار و مدیر هلدینگ دلتا، به نکته‎سنجی و دقت‎نظر اشتهار دارد. نگاهی به برخی از آثار قلمی وی از جمله کتاب «روش های نوین اقتصادی و مالی در خرده فروشی»، که در سال ۱۳۴۸ از سوی سازمان مشاوره اقتصادی و مالی «هارود »منتشر شده است، به خوبی نشان می‎دهد که وی در حوزه کسب وکار و ساز وکارهای فروش، به عنوان یک مبدع، دیدگاه‎های خاص خود را دارد.

‏در این کتاب که بسیار شیوا و ساده برای مخاطبان به نگارش در آمده، به موضوعاتی مانند: فن فروشندگی، شناخت مشتری و روش‎هایی تازه در زمینه‎ی اقتصاد پرداخته شده است. خواندن این کتاب  به همه‎ی مشاوران املاک و فروشندگان پیشنهاد می‎شود.

مجله دلتا ، روز کتاب و کتابخوانی را گرامی می دارد.

برای خوانش مطالب روزآمد و گوناگون، از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…