چند ایده بکر برای تزیین دیوار

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه فضاها کم و بیش دارای دیوارهای یکنواخت و خالی از رنگ و طرح هستند. این دیوارها که شاید در نظر ما هیچ راهی برای تزیین آن‌ها وجود نداشته باشد، می‌توانند بستر قرار گرفتن زیباترین عناصر دکوری باشند.
ایده های تزیین دیوار

هزاران راه برای دکوراسیون دیوار ساده و خالی وجود دارد که شاید برخی از آن‌ها را قبلا تجربه نکرده باشید. استفاده از رنگ، وسایل دست‌ساز، متریال‌های شاخص و حتی قفسه‌های زیبا و مدرن می‌تواند در این رابطه به شما کمک کند. با مجله دلتا همراه باشید تا با ایده های تزیین دیوار آشنا شوید.

  • آجر که تا پیش از راه پیدا کردن به دکوراسیون داخلی، تنها به عنوان یک متریال سازه‌ای و پوشاننده نما کاربرد داشت، این روزها جای خود را در میان سایر متریال‌های مورد استفاده برای پوشش دیوارهای داخلی باز کرده است. استفاده از آجر با رنگ طبیعی خود یا با رنگی که مناسب دکور منزل شما باشد، می‌تواند دیوار مورد نظر را بسیار زیبا جلوه دهد.
  • یکی دیگر از روش‌های شناخته شده برای تزیین دیوار، استفاده از تابلو است. تقریبا همه شما در منزل خود تابلوهای مختلفی در شکل و اندازه‌های مختلف دارید که شاید بهترین جا برای قرار دادن آن‌ها سطح دیواری باشد که نمی‌دانید چطور آن را تزیین کنید.

ایده های دکوراسیون دیوار

  • استفاده از رنگ برای پوشش دادن به یک دیوار سفید و ساده از دیگر راهکارهای پیش روی شماست. اگر یکی از دیوارها نیاز به برجسته شدن دارد و شما به دنبال راهی برای شاخص کردن آن هستید، می‌توانید از یک، دو یا چند رنگ برای این کار استفاده کنید.
  • هیچ چیز بهتر از نصب قفسه روی یک دیوار خالی برای بیرون آوردن آن از شکل خسته‌کننده و یکنواخت موثر عمل نمی‌کند. قفسه‌ها یا همان شلف‌ها که این روزها تنوع فرم، رنگ و جنس آن‌ها به شدت افزایش پیدا کرده، می‌توانند در عین زیبا کردن ظاهر یک دیوار خالی باعث شوند فضای زیادی برای قرار دادن لوازم دکوری و سایر چیزهای خود داشته باشید.
  • مورد بعدی از لیست ایده‌های بکر ما برای شما این است که از لوازم دست‌ساز و صنایع‌دستی برای دکور دیوار استفاده کنید. لوازم دست‌ساز و صنایع‌دستی از جمله مواردی هستند که می‌توان با هزینه‌ای معقول، آن‌ها را تهیه کرد. در صورتی که خودتان کار هنری انجام می‌دهید، می‌توانید این فرصت را غنیمت شمرده و به این شکل، دستی در چیدمان منزل خود داشته باشید.
  • آخرین پیشنهاد ما برای تزیین و دکوراسیون دیوارهای منزل به شما استفاده از بشقاب‌های تزیینی است. بشقاب‌های تزیینی در انواع سرامیکی، سفالی، چینی و حتی کنفی قابل تهیه هستند. این بشقاب‌ها معمولا به صورت چندتایی روی سطح دیوار قرار می‌گیرند و صرفا تزیینی هستند. شما می‌توانید یک مجموعه از بشقاب‌های مورد علاقه خود را روی سطح دیواری که مورد نظرتان است، نصب کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر مطلب نحوه به کارگیری رنگ در دکوراسیون داخلی را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۱۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…