پل ترسناکی که محل رفت و آمد ارواح است!

۱۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترس به اشکال مختلفی به سراغ ما می‌آید و همیشه هم یک دلیل منطقی در پس آن پنهان نشده است. این بار به سراغ یکی از ترسناک‌ترین پل‌های جهان خواهیم رفت.
پل آلتون

پل ارواح یا پل آلتون واقع در تگزاس، امروزه روی خودروها بسته است و فقط عابران پیاده می‌توانند از آن عبور کنند. البته ارواح را هم فراموش نکنید! با مجله دلتا همراه باشید تا با پل قدیمی آلتون آشنا شوید.

تاریخچه پل ارواح خبیثه در تگزاس!

در شهر دنتون تگزاس، زمانی روستایی به نام آلتون وجود داشت که در سال ۱۸۴۸ تاسیس شده بود. این روستا جمعیت زیادی نداشت و زمانی تنها سکنه‌ای که در آن زندگی می‌کرد، مردی بود که مدت‌ها قبل، در این منطقه کشاورزی می‌کرد. رفته رفته بر تعداد ساکنان افزوده شد.

پل قدیمی آلتون

در سال ۱۸۸۴ یک پل آهنی بر روی نهر هایکوری در جنوب این روستا ساخته شد. این پل تا سال ۲۰۰۱ میلادی استفاده شد. در این سال، یک پل مدرن و فولادی جدید را با این پل جایگزین کردند و پل قدیمی به روی خودروها بسته شد.

داستان‌های پل آلتون

اولین باری که یک نفر چیزی عجیب از پل ارواح را گزارش داد، سال ۱۹۳۸ بود. از آن به بعد، تعداد زیادی گزارشات عجیب از روی پل و همچنین اطرافش گزارش شدند.

برخی ادعا کرده‌اند که تجمع ارواح روی این پل را با چشمان خود دیده‌اند، در حالی که برخی دیگر می‌گویند در این مکان حس دیده شدن توسط چشمانی در اطرافشان را دارند، ولی نمی‌توانند بفهمند این از کجا دیده می‌شوند! صاحبان اتومبیل‌هایی که در اطراف این پل به حال خود رها شده بودند، به طرز عجیبی از دنیا رفته‌اند.

ارواح سرگردان

این داستان‌ها گسترش بیشتری پیدا کردند، به طوری که حتی برنامه تلویزیونی نظیر ماجراجویی ارواح نیز، درباره پل ارواح ساخته شدند. گسترش این افسانه‌ها، موجب شد تا حتی تورهایی به مقصد پل ارواح در تگزاس برگزار شود. همچنین نام این پل در فهرست ۱۰ مکان برتر تگزاس برای بازدید به چشم می‌خورد.

روایت‌های پل قدیمی آلتون

پل ارواح خبیثه آلتون، امروزه به عنوان پل گوتمن شناخته می‌شود. برطبق افسانه‌های محلی، یک پرورش‌دهنده‌ بز در این منطقه زندگی کرده و خود را در کسب و کار خود موفق می‌پنداشت و به همین خاطر خود را گوتمن (مرد بزی) می‌نامید. او حتی برای مهم‌تر جلوه دادن تجارت خود نشانه‌ای روی پل گذاشته که روی آن نوشته بود این مسیر به سمت مرد بزی است.

پل قدیمی آلتون

افراد محلی چندان از این مسئله خشنود نبودند و در نتیجه در آگوست سال ۱۹۳۸، او را ربوده و از این پل به دار آویختند. هرچند وقتی که آن‌ها از پل به پایین نگاه کردند تا مطمئن شوند که او مرده است، جسدش را ندیدند، به همین خاطر عصبانی‌تر از قبل به خانه او برگشته و کل اعضای خانواده‌اش را کشتند. از آن زمان، مردم علاقه‌مند به داستان‌های ارواح از مشاهدات عجیب خود صحبت می‌کنند.

برخی می‌گویند، روحی که در این مکان بارها مشاهده شده، روح همان کشاورزی است که در روستای آلتون زندگی می‌کرد. عده دیگر عقیده دارند که این پل، دروازه‌ای است به دنیای دیگر، به همین خاطر ارواح از طریق آن بین دو دنیا رفت و آمد می‌کنند!

یکی دیگر از محلی‌های این منطقه می‌گوید که اگر در نیمه شب به فلز این پل سه بار ضربه بزنید و یا چراغ‌های خود را خاموش کنید و سه بار بوق بزنید، ناگهان شبه پیر معروف روستای آلتون جلوی شما ظاهر می‌شود.

پل ارواح خبیثه

دوست‌داران گردشگری سیاه، نمی‌توانند به‌ راحتی از این‌همه نقل قول و ماجراهای عجیب بگذرند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب راز وهم‌آلود کلبه‌ وحشت انزلی را مطالعه کنید.

۱۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۱۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۵۴ ب٫ظ

  5. عرفان

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۱ ب٫ظ

    وای چه پل ترسناکی

    پاسخ

    • ریحانه آهن کار

      ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ب٫ظ

      سلام
      ممنون از توجه و همراهی شما
      بله واقعا پل ترسناکی است

      پاسخ

  6. عرفان

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۱ ب٫ظ

    وای چه پل ترسناکی

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۰ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۲۵ ب٫ظ

    من همه رو میخونم خیلی جالبه برام مطالب،🤔

    پاسخ

    • ریحانه آهن کار

      ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

      سلام و ممنونم از حضور و همراهی شما

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۲۳ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

    چه داستان ترسناکی

    پاسخ

  11. مریم

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۵۶ ب٫ظ

    سلام و عرض ادب .خانم مریم جمالی هستم

    پاسخ

  12. نوشین حیدری

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۳۱ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…