تغییراتی جدید در اتاق‌خواب در کم‌ترین زمان

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق‌خواب خصوصی‌ترین مکان خانه است که می‌توانید در آن آزادانه شخصیت و علایق خود را به نمایش بگذارید.
تغییراتی جدید در اتاق‌ خواب

اتاق‌خواب مکانی است که در آن استراحت کرده و آرامش خود را باز می‌یابید، پس باید دارای طراحی باشد که مورد پسند شما بوده و از حضور در آن لذت ببرید. برای این که بتوانید در کم‌ترین زمان تغییراتی جدید در اتاق‌ خواب خود ایجاد کنید با مجله دلتا همراه باشید.

بالش یا تاج تخت‌خواب؟

آیا می‌خواهید تاج تختی منحصر به فرد داشته باشید؟ راه حل بسیار ساده است. برای این منظور پهنای تخت‌خواب را اندازه گرفته و با استفاده از یک پارچه مرغوب و زیبا یک کوسن یا تشکچه محکم بدوزید. سپس این کوسن یا تشکچه را به پشت تخت‌خواب و روی دیوار نصب کرده و ثابت کنید. اکنون تاج تختی خواهید داشت که هیچ جای دیگری مانند آن وجود ندارد.

با استفاده از گیاهان طبیعی فضای اتاق‌خواب را تغییر دهید

یکی از زیباترین راه‌ها برای ایجاد تغییر در فضای اتاق‌خواب، استفاده از گل‌ها و گیاهان طبیعی است. آلوورا یا گل زنبق که گل‌های آپارتمانی به شمار می‌روند، انتخاب مناسبی برای این منظور به شمار می‌روند.

دستگیره‌ها را تعویض کنید

یکی از اکسسوری‌های تاثیر گذاری که معمولا کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد، دستگیره کشوها و کمدها است. با تعویض این دستگیره‌ها با مدل‌های متفاوتی مانند سرامیکی، شیشه‌ای یا چرمی، می‌توانید جلوه تازه‌ای به اتاق‌خواب خود ببخشید.

چیدمان اتاق خواب

رنگ‌آمیزی خلاقانه در اتاق‌خواب

به جای استفاده از یک رنگ ساده و معمولی در اتاق‌خواب، با استفاده از رنگ‌هایی مانند طلایی و نقره‌ای، نقوش هندسی را روی دیوارها طراحی کنید تا به دیوارهایی منحصر به فرد دست پیدا کنید.

قدرت طرح‌ها

استفاده از کمی طرح در اتاق‌خواب مفید خواهد بود. برای این منظور می‌توانید از پارچه‌هایی که در این مکان به کار برده می‌شوند کمک بگیرید. استفاده از طرح‌های متفاوت، اما مرتبط روی رو تختی، فرش، پرده یا کاغذ دیواری تاثیر قابل توجهی را در این مکان ایجاد خواهد کرد. در مورد رنگ‌ها آغوش خود را روی رنگ‌هایی مانند آبی، زرد و صورتی باز کنید. در اکسسوری‌ها نیز رنگ‌هایی مانند زرد و سبز درخشان را به کار ببرید.

کاشی روی دیوارها

روی یکی از دیوارهای اتاق‌خواب، با استفاده از کاشی‌های طرح‌دار، یک تابلو طراحی کنید! این روش، به خصوص برای دیوار پشت تخت‌خواب، سبکی خاص و منحصر به فرد به همراه خواهد داشت.

از پرده‌های ضخیم استفاده کنید

پرده‌های ضخیم، نه تنها فضای خصوصی شما را حفظ می‌کنند، بلکه از ورود نور شدید خورشید به داخل اتاق و خراب شدن خواب شما نیز جلوگیری خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با چیدمان اتاق نشیمن، مطلب قدم به قدم تا یک اتاق نشیمن ایده‌آل ! را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۰:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…