تغییر دکوراسیون با ترفندهای ساده

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جالب است بدانید که برای عوض کردن حال و هوای دکوراسیون منزل‌تان، هیچ احتیاجی به تغییرات بزرگ و هزینه‌های گزاف ندارید. روش‌های بسیار ساده‌تری هستند که می‌توان به کمک آن‌ها دکور یک فضا را به صورت قابل توجهی تغییر داد.
تغییر دکوراسیون با ترفندهای ساده

تقریبا همه افراد دوست دارند هر از چند گاهی دکوراسیون منزل خود را کمی عوض کرده و آن را از حالت تکراری دربیاورند. گاهی اوقات این فکر در ذهن شما ایجاد می‌شود، اما نمی‌دانید چگونه باید آن را به اجرا دربیاورید یا این احتمال را می‌دهید که در عین صرف هزینه زیاد، نتیجه مورد نظر را نگیرید. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون با ترفندهای ساده هستید، با مجله دلتا همراه باشید.

از وسایل قدیمی استفاده کنید

وقت آن رسیده که به سراغ انبار و گنجه بروید و وسایل قدیمی را از آن‌ها بیرون بکشید. بسیاری از این وسایل می‌توانند به جای خاک خوردن و بی‌استفاده ماندن در گوشه خانه‌تان به عناصر دکوری و کاربردی زیبا و خاصی تبدیل شوند که این روزها از هیچ فروشگاهی نمی‌توان مشابه‌شان را پیدا کرد. اگر مایل باشید، می‌توانید آن‌ها را رنگ زده و بعد به دکور منزل‌تان اضافه کنید.

تزیینات دست‌ساز خلق کنید

برای این که به دیوارهای منزل خود رنگ و لعاب بدهید، لازم نیست هزینه‌ای متحمل شوید. اگر خودتان دست به کار شوید، می‌توانید با ساده‌ترین امکانات و لوازم موجود، وسایل دکوری زیبا و چشم‌گیری خلق کنید و آن‌ها را به عنوان تزیینات دکوراسیون خود مورد استفاده قرار دهید. برای مثال، می‌توانید از تخته‌های چوبی استفاده کرده و با رنگ زدن آن‌ها و ایجاد یک فرم مناسب از کنار هم قرار دادن‌شان، یک وسیله دکوری زیبا بسازید.

تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه

کلکسیون دکوری به وجود آورید

همه ما وسایل دکوری زیبا و خاطره‌انگیزی داریم که ارزش زیادی داشته و برای‌ ما اهمیت دارند. گاهی اوقات این وسایل در گوشه و کنار منزل و در مکانی دور از چشم و پنهان از دید قرار دارند و به کلی نادیده گرفته می‌شوند. در حالی که می‌توان آن‌ها را با یک چیدمان هوشمندانه و ساده برای عوض کردن ظاهر دکوراسیون، مورد استفاده قرار داد. شما می‌توانید با قرار دادن وسایل دکوری و زیبای خود در کنار هم و داخل یک شلف یا طاقچه، یک کلکسیون دکوری جذاب ایجاد کنید.

یک گالری کوچک تشکیل دهید

آخرین پیشنهاد برای تغییر دکور منزل شما، این است که با تابلوها، قاب عکس‌ها و آینه‌های نصب شده روی دیوار، یک آرشیو دکوری زیبا به‌وجود بیاورید. اگر قاب عکس‌های زیادی در منزل دارید که نمی‌دانید کجا نصب کنید، می‌توانید با این روش برای آن‌ها یک مکان مناسب ایجاد کرده و از آن‌ها برای زیباتر کردن دکوراسیون کمک بگیرید. یکی از دیوارهای فضای مورد نظر را که خالی است، به گالری کوچک خود اختصاص دهید و تابلوها، عکس‌ها و آینه‌ها را در کنار هم جمع‌آوری کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر مطلب“تعویض روکش مبل را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…