طراحی زیبای داخلی با دیوار‎های‎چوبی

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با تسلط بر قوانین طراحی داخلی می‎ توانید فضای زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید.
طراحی داخلی

تزئین دیوارها، روشی ساده وجالب است تا فضا، زیباتر شود. معمولا” در تزیین دیوار ها رنگ یا کاغذ دیواری به کار می‎رود، اما بد نیست چوب را هم امتحان کنید که ایده بسیار خوبی است.

به گزارش مجله دلتا می‎شود صفحه های پهن یا باریک چوب در رنگ های روشن، تیره و خاکستری یا حتی رنگی را در کنار‎هم به صورت افقی یا عمودی روی یک دیوار نصب و اثری هنری خلق کرد.

در این مطلب خواهید دید برای طراحی داخلی هر اتاق و فضایی به چه نمونه چوب و با چه رنگ و چیدمانی نیاز دارید.

۱- دراتاق زیر ضمیمه‎ای چوبی دربین دیوارهای کاملا سفید ، به کاربرده شده که خالی بودن دیوار را پر کرده است. روی چوب های به‎کار رفته داخل فرورفتگی دیوار، ازآینه و گلدان و مجسمه هم برای خلق یک اثر هنری بهره گرفته شده است.

طراحی داخلی

۲- برای اینکه از زیبایی وگرمای چوب در اتاق خواب بهره‎مند شوید ، دیوار بالای تخت را با چوپ بپوشانید. این پوشش علاوه بر زیبایی فضا، خودش هم به صورت تاج تخت‎خواب خود نمایی می کند.

چیدمان داخلی

۳- می توان برخی تخته‎های چوب را جدای از رنگ طبیعیشان با رنگ هایی متنوع درکنار هم چید. سعی شود بیشتر حجم فضا را رنگ طبیعی چوب به خود اختصاص دهد وبرخی از تخته‌های میانی را رنگی کرد تا جلوه‎ی خاص به خود گیرد.

دکوراسیون اتاق خواب

۴- برای پوشش یکی از دیوارهای اتاق‎نشمین ، از چوب گردو استفاده کنید. تخته‌های چوب گردو را به صورت عمودی در کنار یکدیگر روی دیوار نصب کنید. این دیوار، مناسب دکوراسیونی است که ساده و مدرن و درترکیبات آن نیز از همین جنس چوب استفاده شده باشد.

دکوراسیون اتاق نشیمن

۵- ازایده های جالب درخانه های مدرن ، تزئین دیوارحایل بین فضاهای سالن های بزرگ است. برای جلوه بیشتر این دیوار و زیبا تر شدن بیشتراتاق، تمام ابعاد آن را چوبی کنید. استفاده از تخته چوب هایی که تضاد رنگی (تیره و روشن) دارند مناسب تر است.

دیوار کاذب

۶- در این اتاق خواب دیوارها، روتختی، کمد وتزئینات اتاق و حتی قالیچه کف اتاق همه سفیدند. در میان این همه رنگِ خنثی، کفپوش و دیوار چوبی بسیار خودنمایی می‎کنند. شاید این اتاق تمام زیبایی خود را مدیون همین تخته چوب های خوش‎رنگی است که در کف و دیوار کار شده اند.

دکوراسیون

۷- دیوارهایی که با چوب پوشیده شده‎اند معمولا” به صورت افقی نصب می‎شوند. اما می‎توانید با انتخاب چوب های باریک و نصب عمودی آنها به زیبایی بیشتر اتاق‎نشیمن کمک کنید.

دکوراسیون خانه

۸- راه‌پله هم انتخابی مناسب برای چوبی کردن دیوارها است. برای جلوه بیشتر نیز می‎توانید از لوستر متناسب و زیبا در بالای آن استفاده کنید.

دکوراسیون راه پله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…