بازسازی آشپزخانه با بودجه محدود!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن یک آشپزخانه زیبا تاثیر بسیاری در دکوراسیون کلی خانه شما دارد. با چند ترفند ساده می‌توانید بازسازی آشپزخانه خود را انجام دهید.
بازسازی آشپزخانه با کمترین هزینه

آیا می‌خواهید برخی تغییرات در آشپزخانه ایجاد کنید، اما نمی‌توانید برای یک تعمیرات کلی و اساسی بودجه لازم را فراهم کنید؟ ما در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که با بودجه محدود، بدون نیاز به تغییرات کلی، چگونه می‌توان با ابداعاتی خلاقانه به آشپزخانه‌ای جدید دست پیدا کرد. برای بازسازی آشپزخانه با کمترین هزینه با مجله دلتا همراه باشید.

سیستم نورپردازی آشپزخانه را تغییر دهید

یکی از دلایلی که باعث می‌شود مکانی مانند آشپزخانه دلگیر به نظر برسد، سیستم نورپردازی نامناسب است. معمولا استفاده از یک منبع نور مرکزی در سقف آشپزخانه باعث ایجاد سایه‌های تیره و متعدد می‌شود و برای کار کردن روی کانتر آشپزخانه نور کافی وجود ندارد و باعث ایجاد فضایی خسته‌ کننده و آزاردهنده خواهد شد. نور پردازی زیر کابینت‌ها، هالوژن‌های سقفی و چراغ‌های دیواری در کنار لوستر مرکزی می‌تواند فضای کارآمدی را در اختیار شما قرار دهد.

آشپزخانه جدید

درب کابینت‌ها را رنگ کنید

با استفاده از رنگ مناسب که می‌تواند هم رنگ روغنی باشد و هم اسپری رنگ، می‌توانید به راحتی کابینت‌ها را رنگ کنید. تفاوتی ندارد جنس کابینت‌ها از چه باشد در هر صورت می‌توانید این کار را انجام دهید.

دستگیره‌ها را تعویض کنید

در کنار رنگ کردن کابینت‌ها، تعویض اکسسور‌ی‌هایی مانند دستگیره کابینت‌ها و کشوها نیز می‌تواند به میزان قابل توجهی فضای آشپزخانه را تغییر دهد. این تعویض اقدامی به صرفه و قابل توجه خواهد بود.

تعویض صفحه کابینت‌ها

اگر کانتر یا صفحه کابینت‌های آشپزخانه دارای ظاهری نامناسب، پوسیده و یا از مد افتاده هستند، تنها با تعویض این عناصر می‌توانید تغییر قابل توجهی را در فضای آشپزخانه ایجاد کرده و ظاهری مدرن‌تر و تمیزتر به آن ببخشید.

پوشش دیوارها را تغییر دهید

یکی از تغییرات زیبایی که می‌توانید در آشپزخانه ایجاد کنید، تعویض پوشش دیوارها است. با تغییر در ظاهر و رنگ دیوارها، به مکانی بسیار تمیزتر و جدید دست پیدا خواهید کرد. برای این منظور می توانید از رنگ، پانل‌های دیواری، کاغذ دیواری یا کاشی‌های جدید استفاده کنید.

کفپوش آشپزخانه را تعویض کنید

معمولا آشپزخانه‌ها دارای فضای زیادی نیستند. به خصوص در خانه‌های شهری که متراژی کوچک دارند. کوچک بودن فضای آشپزخانه به شما این امکان را می‌دهد تا با بودجه کم، کفپوش آشپزخانه را تغییر دهید. برای این منظور انتخاب‌های متنوعی از جمله سرامیک، لمینت ضد آب، کاشی‌های دست‌ساز، چوب و غیره در پیش روی شما قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “دکوراسیون خود را ژورنالی کنید” را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۱۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۱۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۱۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…