قدم به قدم تا یک اتاق نشیمن ایده‌آل !

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاق نشیمن از جمله مکان‌هایی است که اکثر افراد سعی می‌کنند چیدمان آن را به بهترین شیوه انجام دهند.
نشیمن ایده آل

اصلی‌ترین مکان خانه، یعنی اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی باید به گونه‌ای باشد که بتواند تمام نیاز‌های ما را بر طرف کند. اما علاوه بر این موضوع، باید بازتاب کننده سلیقه ما نیز باشد. با مجله دلتا همراه باشید تا قدم به قدم به یک اتاق نشیمن ایده آل دست پیدا کنید.

نشیمن ایده آل

اتاق نشیمن ایده‌آل باید مکانی باشد که به غیر از کاربردی بودن، آن را دوست داشته باشیم، در آن احساس راحتی کرده و از حضور در آن جا لذت ببریم. در ادامه نکاتی برای داشتن نشیمن ایده‌آل را بررسی می‌کنیم:

به فرم اتاق نشیمن توجه کنید

یک سالن یا نشیمن به شکل مستطیل به طور طبیعی به دو بخش برای نشستن و غذا خوردن تقسیم می‌شود. قرار دادن یک کنسول باریک پشت کاناپه و در جایی که دو بخش نشیمن و غذاخوری از یکدیگر جدا می‌شوند، می‌تواند به یک نقطه کانونی زیبا تبدیل شود. با این روش به فضایی مناسب برای قرار دادن اکسسوری‌ها و عکس‌های مورد علاقه خود نیز دست پیدا خواهید کرد.

چیدمان نشیمن

فضایی راحت برای نشستن ایجاد کنید

صندلی‌ها و مبل‌هایی که می‌خواهید انتخاب کنید را تنها بر اساس این که مورد پسند شما هستند خریداری نکنید. اگر به یک مبل ال نیاز دارید، که برای خانواده‌های پر جمعیت نیز بهترین انتخاب به شمار می‌رود، حتما آن را اندازه‌گیری کنید. برای ایجاد فضای کاربردی بیشتر و برای راحتی مهمان‌های خود، می‌توانید مدل‌های صندوق‌دار  یا تخت‌خواب‌شو را برای مبل‌ها انتخاب کنید.

به نور پردازی اتاق توجه داشته باشید

بعد از منسوجات، مهم‌ترین عنصری که پوشش اتاق به شمار می‌رود، سیستم روشنایی است. با استفاده از آباژور‌ها، چراغ‌های دیواری و لوسترهای سقفی در کنار یکدیگر می‌توانید فضایی متفاوت در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با تاثیر رنگ در دکوراسیون، مطلب “تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی” را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  3. آزادبر

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۳۰ ب٫ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…