ساحلی پر از پاپ کورن!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ساحل پاپ کورن در جزایر قناری اسپانیا قرار گرفته و دانه‌های شن و ماسه‌اش به طرز عجیبی شبیه به پاپ کورن یا ذرت بوداده هستند! این ساحل چند وقتی است در شبکه‌های مجازی شهرت زیادی پیدا کرده و تصاویر این ساحل خوشمزه و عجیب بارها به اشتراک گذاشته شده است.
ساحل پاپ کورن

وقتی از دور به این ساحل نگاه می کنید شبیه به هر ساحل دیگری است، با این تفاوت که کمی سفیدتر به نظر می رسد. اما وقتی نزدیک می‌شوید متوجه می‌شوید که این ساحل با تمام سواحلی که تا به حال دیده‌اید و شنیده‌اید فرق دارد. شن و ماسه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این ساحل به طرز عجیبی شبیه به دانه‌های ذرت بوداده هستند و همین موضوع باعث شده تا نام ساحل پاپ کورن را به این مکان بدهند. با مجله دلتا همراه باشید تا با این ساحل متفاوت آشنا شوید. ساحل پاپ کورن در اسپانیا

ساحلی زیبا و جذاب پوشیده از پاپ کورن

این ساحل در شهر کورالجو و در جزیره Fuerteventura قرار دارد. فرتونتورا دومین جزیره بزرگ در جزایر قناری است و بیش از هر چیز به خاطر سواحل سفید و ظاهر پاپ کورنی آن‌ شهرت پیدا کرده است. این ساحل با میلیون‌ها دانه شبیه به ذرت بوداده پوشیده شده‌ است.

ساحل پاپ کورن در شهر کورالجو

ساحل پاپ کورن واقعا پوشیده از دانه های‌ ذرت بوداده است و وقتی آن‌ها را در دست می‌گیرید هم کاملا مثل پاپ کورن هستند. اما این پاپ کورن‌ها از کجا آمده‌اند و چرا این ساحل را به این شکل در آورده‌اند؟ خب، جالب است بدانید که دانه‌های ذرت بوداده‌ای که در این ساحل وجود دارند در واقع تکه‌هایی ‌از مرجان سفید هستند که بر اثر جریان آب و عوامل دیگر خرد شده و همراه با جزر و مد به ساحل آورده شده‌اند. جریان آب این سنگ‌های مرجانی را به مرور شسته و به شکل دانه‌های پاپ کورنی درآورده است. ترکیب دانه‌های سفید پاپ کورن با شن‌ها و سنگ‌های سیاه آتشفشانی که در این ساحل وجود دارند منظره‌ای زیبا و باورنکردنی به وجود آورده است.

ساحل پاپ کورن در کورالجو

ساحل پاپ کورن در انتهای شمال غربی شهر کورالجو قرار گرفته و برای آفتاب گرفتن و شنا و لذت بردن از ساحل اصلا مناسب نیست. چون به دلیل وجودِ این دانه‌های پاپ کورنی بامزه که از جنس سنگ‌های مرجانی هستند دراز کشیدن، راه رفتن و نشستن روی این دانه‌ها اصلا کار راحتی نیست و به عنوان ساحل تفریحی نمی‌توان روی آن حساب کرد. اما همین دانه‌های سفید باعث شده‌اند تا مسافران و توریست‌های زیادی برای عکس گرفتن و دیدن پاپ کورن‌ها به این ساحل بیایند. انگار که تا از نزدیک و با چشم خودشان نبینند باور نمی‌کنند که چنین ساحلی واقعا وجود داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با مطالب بیشتر در مجله گردشگری دلتا، “برج شیطان، برجی اسرار آمیز و هولناک“را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۰۷ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۳۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۲۶ ب٫ظ

    جای دیدنی هست

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۲۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…