استایل شخصی با شکستن قوانین مد!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حتما بارها شنیده‌اید که می‌گویند اگر می‌خواهید شیک‌پوش و خوش‌تیپ باشید قوانین مد را رعایت کنید. اما آیا این گفته صحت دارد؟
شکستن قوانین مد

واضح است که قوانین مد در استایل مردانه جایگاه خاصی دارد و لباسی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با موقعیت و شرایط انتخاب شده باشد اما می‌توان با شکستن قوانین مد و نادیده گرفتن آن‌ها نیز شیک‌پوش شد و به استایل شخصی رسید. با مجله دلتا همراه باشید.

شکستن قوانین مد

اثر کتانی قرمز

اشتباه نکنید، منظور ما این نیست که کتانی قرمز بپوشید. اثر کتانی قرمز یک پدیده روانشناسی است که توسط مجله تحقیقات مشتری دانشگاه هاروارد برای شکستن قوانین و عرف مد معرفی شد.

شناخت قوانین مد

قبل از آن که نسبت به شکستن قوانین مد اقدام کنید ابتدا باید بدانید که قانون مد چیست و اصولا تا زمانی که اصول و پایه‌های مد را نشناسید نمی‌توانید آن‌ها را زیر پا بگذارید. سر ریچارد برانسون در توئیتر، بارها نسبت به اجزای لباس‌های رسمی مردانه مثل کراوات و … اعتراض کرده است و معتقد است که این سنت‌های بسیار قدیمی، آزاردهنده شده‌اند و باید کنار گذاشته شوند.

شناخت موقعیت

وقتی نوبت به زیر پا گذاشتن قوانین لباس پوشیدن می‌رسد آقایان باید در نظر داشته باشند که در چه موقعیتی هستند و چه کسانی قرار است آن‌ها را ببینند و آیا این کار موقعیت شغلی آن‌ها را متزلزل خواهد کرد یا خیر.

موضع قدرت

هر چه جایگاه شما در محیط شغلی بالاتر باشد دست شما نیز برای شکستن قوانین بازتر است. نمونه بارز یکی از این افراد که در موضع قدرت قرار دارد مارک زاکربرگ است، او همیشه لباس‌هایی شبیه به هم به تن می‌کند که فقط برای راحتی او است و هیچ تناسبی با فرم‌های سنتی و پذیرفته شده رسمی ندارد. البته حتی زاکربرگ نیز موقعیت شناس خوبی است و سال گذشته زمانی که برای ارائه توضیحات در سنای آمریکا حاضر شد لباس‌هایی کاملا رسمی و مطابق عرف به تن داشت.

شکستن قوانین مد قدرت

نیت و عمد

زیر پا گذاشتن قوانین و اصول لباس پوشیدن باید طوری باشد که همه بدانند شما به طور عمد و با نیت قبلی این کار را انجام داده‌اید نه این که به نظر برسد شما از روی تنبلی و شلختگی هر چیزی را که دم دستان بوده است پوشیده‌اید و سر هم کرده‌اید. باید بدانید که چه زمانی برای زیر پا گذاشتن این قوانین و اصول، زمان مناسبی است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “چگونه با شلوار مردانه رنگی خوش تیپ باشیم” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…