نکات لباس پوشیدن برای دورهمی دوستانه!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیلی از خانم‌ها معتقدند رنگ‌های تیره ظاهری شیک به آن‌ها می‌دهد؛ اما در درجه‌ اول به شما توصیه می‌کنیم یک لباس راحت متناسب با اندام و فصل انتخاب کنید.
استایل دورهمی

مهمانی‌های دوستانه جنبه‌ غیر رسمی دارند و با چای و شیرینی یا یک وعده ناهار یا عصرانه برگزار می‌شود. بعضی از آن‌ها در خانه و بعضی در محیط رستوران یا کافه است. پس به طبع نوع پوشش و لباسی که خانم‌ها در این دورهمی انتخاب می‌کنند نباید نه خیلی زرق و برق‌دار باشد نه خیلی رسمی و خشک. با مطلب استایل دورهمی مجله دلتا همراه باشید.

استایل دورهمی ؛ خارج از خانه

انتخاب ست مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال در استایل دورهمی خارج از منزل بسیار اهمیت دارد.

در فصل بهار و تابستان مانتو نخی رنگ روشن و بلند، شلوار پارچه‌ای دمپا گشاد، یک جفت صندل تابستانی بندی، کیف پهن و بزرگ با شال نخی استایل صمیمی و شیکی به شما می‌دهد. در این استایل می‌توانید به جای کیف بزرگ یک کیف کوچک با بند زنجیر هم انتخاب کنید.

اگر به رنگ‌های تیره علاقه دارید شلوار جین جذب با کفش اسپرت، مانتوی نخی طوسی، مشکی یا سرمه‌ای با شال آبی کاربنی ست شیک و ساده‌ای خواهد بود.

اگر در فصل پاییز و زمستان، زمانی که هوا سرد است با دوستان و نزدیکان خود دورهمی در بیرون از خانه دارید. تنوع ست‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید بسیار بالا است. ست‌های نارنجی قرمز، قهوه‌ای سبز، مشکی آبی و کرم سفید انتخاب‌های ایده‌آلی خواهند بود. هر چه استایل از حالت رسمی دورتر باشد حس صمیمت بیشتری منتقل خواهد شد.

استایل دورهمی بیرون

استایل دورهمی در خانه

در دورهمی‌های داخل خانه بلوز و شلوار، بلوز و دامن گزینه‌های صمیمی‌ و جذابی است.

در فصل بهار و تابستان، پوشیدن تاپ با شلوار جین و صندل خانگی علاوه بر این‌که جنبه‌ صمیمی دارد استایل شیک و روزمره‌ای به شما می‌دهد. دستبند ظریف و نازک با یک گردنبند کوتاه این ظاهر را زیباتر نشان می‌دهد.

پیراهن یا دامن خیلی جذب برای دورهمی ممکن است کمی با این نوع مهمانی مغایرت داشته باشد. پیراهن‌های طرح دار و بلند، دامن‌های ساده یا حتی شلوارک‌های جین گزینه‌ خوبی به جای آن‌ است.

ژاکت‌ها و لباس‌های پشمی از جذابیت‌های فصل سرما است. تنوع این نوع لباس‌ها به قدری بالاست که پوشیدن لباس پشمی سفید با شلوار جین شما را تبدیل به نگین جمع می‌کند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی با دامن جین استایل های متفاوتی داشته باشید را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…