رپرتاژ آگهی

بایدها و نبایدهای قرص ماشین ظرفشویی

۵
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برای شستن ظروف با ماشین، تنها کافی است آن‌ها را به طور منظم درون ماشین بچینید و برنامه آن را تنظیم کنید. سپس، شاهد تمیزی و درخشش ظروف، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهید بود.
قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس

امروزه در اغلب خانه‌ها، ماشین ظرفشویی پیدا می‌شود. فرقی ندارد اعضای خانه زیاد باشد یا کم و یا کشور با بحران بی‌آبی روبرو باشد یا خیر! در هرصورت، هنگامی که در پایان روز با دنیایی از ظروف کثیف و آشپزخانه‌ای نامرتب روبرو می‌شوید، ترجیح می‌دهید به سراغ ماشین ظرفشویی بروید تا شستن ظرف‌ها آسان شود. در این نوشتار از مجله دلتا به بررسی ویژگی‌های قرص ماشین ظرفشویی می‌پردازیم.

هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی، دیگر خبری از آب داغ، مواد شوینده و بروز حساسیت پوست دست‌ نخواهد بود. همچنین، هنگام استفاده از ماشین، قادر خواهید بود که ظروف را با آب داغ و دمای بالای ۷۰درجه بشویید و تمامی میکروب‌ها و آلودگی‌ها را از سطوح آن‌ها پاک کنید. هیچ آب‌گرمکنی توانایی داغ کردن آب تا این درجه را نخواهد داشت.

ابرهای ظرفشویی زبر هستند و احتمال دارد در هنگام شستن ظروف باعث ایجاد خط و خش بر روی سطوح آن‌ها شوند. از سوی دیگر، اسفنج‌ها حاوی مقدار زیادی باکتری و ویروس نیز می‌باشند و می‌توانند باعث انتقال سرماخوردگی و یا آنفولانزا شوند. در صورتی که این احتمالات هنگام شستشو با ماشین ظرفشویی وجود نخواهد داشت.

برای کار با این دستگاه نیاز به سه ماده اصلی دارید که به شرح زیر می‌باشد:

  • نمک ماشین‌ظرفشویی.
  • شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی.
  • مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی.

شوینده‌های ماشین ظرفشویی در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود که محبوب‌ترین آن‌ها، قرص‌ها می‌باشند.

فواید قرص ماشین ظرفشویی:

از بین تمامی شوینده‌ها، قرص‌ها محبوب‌ترین شوینده‌ها هستند. شاید بپرسید برتری قرص‌ها در مقایسه با سایر شوینده‌ها چیست؟

قبل از هرچیزی باید بگوییم که بهتر است که پودرها را برای همیشه به فراموشی بسپارید؛ زیرا، این شوینده‌ها از نظر فناوری کاملا منسوخ شده‌اند.

یکی از اصلی‌ترین نکات منفی پودرها در مقایسه با قرص‌ها، تک آنزیمی بودن آن‌ها است که مصرف کنند‌گان را مجبور به استفاده از جلادهنده ماشین ظرفشویی و نمک ماشین ظرفشویی می‌کند.

در مقابل پودرها، قرص‌ها قرار دارند. وقتی صحبت از قرص‌ها می‌شود، اولین چیزی که به چشم می‌آید، راحتی در استفاده از آن‌ها است.

این شوینده‌ها در رایحه‌های متنوعی تولید می‌شوند و اغلب آن‌ها دارای چند مدل آنزیم هستند که موجب تمیزی بیشتر ظروف و ماشین ظرفشویی می‌شوند.

با استفاده از قرص‌ها دیگر نگرانی برای استفاده بیش ‌از اندازه از شوینده‌ ماشین ظرفشویی و نشت آلودگی و کف به بیرون از ماشین و یا خرابی دستگاه وجود نخواهد داشت.

یکی دیگر از مزایا قرص‌ها این است که تنها حاوی مواد شوینده نمی‌باشد. سازندگان این محصولات از سایر ترکیبات افزودنی در قرص‌ها استفاده می‌کنند تا باعث افزایش کیفیت قرص‌ها و بهبود فرآیند شستشو با ماشین شوند.

قرص‌ها نیز به چند دسته تقسیم می‌شوند که ساده‌ترین آن‌ها، قرص‌های معمولی می‌باشد. هنگام استفاده از این قرص‌ها لازم است که از نمک و مایع جلادهنده ماشین‌ظرفشویی استفاده کنید.

قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس

وظیفه مایع جلادهنده ماشین‌ظرفشویی:

  • ایجاد درخشندگی بیشتر در ظروف.
  • افزایش سرعت خشک شدن ظروف شسته شده.
  • پیشگیری از باقی‌ماندن لکه و آلودگی بر روی ظروف.
  • محافظت از ظروف کریستال و شیشه‌ای در مقابل خش.

قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس

عملکرد نمک در شستشو با ماشین‌ظرفشویی:

نمک‌ها عضوی جدانشدنی از ماشین‌ظرفشویی هستند. این محصولات باعث کاهش سختی آب می‌شوند و از این راه مانع از ایجاد خش و کدرشدن ظروف در حین شستشو می‌شوند.

یکی دیگر از مزایای نمک‌ها، کاهش رسوبات آهکی در ماشین و مسیر حرکت آب می‌شود و موجب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

لازم است که بدانید حتی هنگام استفاده از قرص‌های چندکاره برای شستشوی ظروف، باید از نمک مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده کنید؛ زیرا سختی آب در ایران خیلی زیاد بوده و میزان نمک و جلادهنده استفاده شده در ترکیب این قرص‌ها، کافی نمی‌باشد.

یکی از بهترین قرص‌های موجود در بازار، قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس است.

مزایای قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس:

قرص‌ ماشین ظرفشویی هوم پلاس با رایحه لیمو توانسته در مدتی کوتاه، محبوبیت زیادی کسب کند. رایحه دلپذیر این شوینده بر روی ظروف باقی خواهد ماند.

این قرص‌ حاوی پلیمر ضدخش می‌باشد و به راحتی در آب حل می‌شود. از سوی دیگر، آنزیم‌های این شوینده تمامی لکه‌های چربی و آثار باقی‌مانده از غذا و میوه‌ها را از روی ظروف پاک می‌کند.

هربسته‌ی قرص ماشین‌ظرفشویی هوم پلاس حاوی ۲۴ عدد قرص می‌باشد و کاملا به صرفه است.

فرمولاسیون این قرص‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که موجب افزایش درخشندگی، جلوگیری از رسوبات آهکی و افزایش برق ظروف می‌شود. هر قرص هوم پلاس دارای یک لایه پوشش است تا در برابر رطوبت و گرمای محیط اطراف محافظت شود.

این قرص‌ها حاوی تمامی مواد ضروری برای شستشوی بهینه ظروف می‌باشند.

برای مثال، مواد فعال موجود در قرص‌ها در تماس با آب، موجب از بین رفتن بقایای مواد غذایی از سطوح ظروف می‌شوند.

همچنین، آنزیم‌های موجود در این شوینده، می‌تواند تمام آثار ناشی از مواد پروتئینی و نشاسته‌ای را از بین ببرد.

فرمولاسیون جدید این قرص باعث رفع مشکلات سختی آب و مقابله با سرسخت‌ترین لکه‌ها می‌شود.

قدرت بالای چربی‌زدایی قرص ماشین‌ظرفشویی هوم پلاس از پس سرسخت‌ترین لکه‌ها و حتی سوختگی‌های غذا برمی‌آید. از سوی دیگر، فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول، بوی بد ظروف را از بین برده و رایحه پاکیزگی را برجای می‌گذارد.

سازندگان قرص هوم پلاس، علاوه بر تمیزی ظروف به سلامت ماشین ظرفشویی اهمیت زیادی می‌دهند. به همین خاطر، از ترکیبات منحصر به فرد و مواد افزودنی خاصی در قرص‌ها استفاده می‌کنند تا بعد از هربار شستشو، تمامی رسوب‌های موجود در دستگاه از بین برود و عمر مفید دستگاه افزایش پیدا کند. از سوی دیگر، این ترکیبات مانع از مسدود شدن جت واشر می‌شوند.

قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس عاری از مواد شیمیایی مضر و فسفات می‌باشد. به همین خاطر می‌تواند ظروف استیل‌تان را مانند روز اول درخشان و براق کند و مانع از خوردگی این ظروف شود.

مواد نرم‌کننده موجود در ترکیبات این قرص از ایجاد لکه‌های ابرمانند بر روی لیوان‌ها و ظروف شیشه‌ای پیشگیری می‌کند.

و در آخر لازم است که بگوییم قیمت قرص ماشین‌ ظرفشویی هوم پلاس یکی دیگر از نقاط قوت این محصول می‌باشد که آن را به محصولی اقتصادی تبدیل کرده است.

نکات ضروری هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس:

  • قرص‌ها را دور از دسترس کودکان نگهدارید.
  • بهتر است قرص‌های ماشین ظرفشویی را در جای خشک و خنک قرار دهید.
  • در صورت مصرف اشتباهی، مقدار زیادی شیر بنوشید و بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۲۸ ب٫ظ

    بهترین برنامه

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۳۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  5. عباس

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۴۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…