هرگز به این جنگل سیاه وترسناک وارد نشوید!

۱۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جنگل سیاه آلمان، یک جنگل مرموز و حیرت آور و بسیار زیباست. جنگلی که حتی انوار طلایی خورشید هم اجازه ورود به آن را ندارند و برگ‌های پایین‌تر هیچ‌وقت نمی‌توانند نوری به خود ببینند.
جنگل سیاه آلمان

در این گزارش از مجله دلتا قصد داریم به جنگل سیاه در آلمان برویم. جنگلی عجیب و ترسناک که حسی سرشار از ترس، شگفتی و اضطراب را به شما القا می‌کند. جایی که با قدم زدن در آن به یاد فیلم‌های ترسناک هالیوودی می‌افتید و گویی که خود شما یکی از بازیگران آن فیلم هستید.

زیبایی های جنگل سیاه در آلمان

جنگل سیاه در آلمان

یکی از جاذبه‌های شگفت انگیز کشور آلمان، جنگل سیاه است که یک رشته‌کوه جنگلی در ایالت بادن وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان است. این جنگل از غرب تا رود راین و از جنوب تا دامنه های کوه آلپ در سوییس کشیده شده است.

نام جنگل سیاه بخاطر رنگ سبز تیره در چشم‌اندازهای آن است که از رویش درختان کاج فراوان این جنگل پدید آمده است. این جنگل از غرب تا رود راین و از جنوب تا دامنه‌های کوه آلپ در سوییس کشیده شده است. البته که اسم جنگل سیاه در همان اولین بار شاید شوم به نظر برسد اما با ورود به آن وارد دنیایی شگفت‌انگیز از زیبایی خواهید شد.

911b14990008 min هرگز به این جنگل سیاه وترسناک وارد نشوید!

تراکم درختان، بوته‌ها و بوته‌زارها در جنگل سیاه آلمان به اندازه‌ای است که تجسم زیبایی وصف‌ناپذیری را در ذهن ایجاد می‌کند و در آغوش آن خانه‌هایی وجود دارد که از سال‌های سال قبل بر جای مانده است.

خانه‌هایی که سبک قرون وسطایی‌ آنها باعث شده تا به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته شوند. البته این جنگل از زمان‌های دور، زادگاه داستان‌ها و قصه‌های زیادی بوده است، قصه‌هایی که بیشتر آن‌ها از شوم بودن آن گفته‌اند و افراد را از رفتن به آن منع کرده‌اند.

 

جنگل سیاه آلمان از جنگل های زیبا و شگفت انگیز جهان

چرا جنگل سیاه آلمان ترسناک است؟

جنگل سیاه از آن دست جاهایی است که همیشه پوشیده از مه است، گاهی این مه تا اندازه‌ای زیاد است که حتی تا ۲ متری هم قابل رؤیت نیست.

مشهورترین مسیر این جنگل جایی به نام تیمبرلند است که در واقع یک مسیر مارپیچ است که از میان انبوه درختان عبور می‌کند، مسیری که پوشیده از برگ قرمز رنگ درختان صنوبر است و هر لحظه این حقیقت را پر رنگ‌تر می‌کند که ممکن است این‌جا همان جادوگر افسانه‌ای زندگی کند که برای رسیدن به اهداف خود کارهای وحشتناک زیادی می‌کند و به گرگ تبدیل می‌شود.

c24feac0 7103 4d1f a3ac ee3ff6cb58c3 840x560 1 هرگز به این جنگل سیاه وترسناک وارد نشوید!

اتفاق حیرت انگیز در جنگل

حتی تا چند سال پیش، هنگامی که به جنگل سیاه وارد می‌شدید، شاهد یک سری تابلوهایی بودید که بر روی آن‌ها نوشته شده بود که در این مسیر قدم نگذارید.

هیچ کس نمی‌داند که این تابلوها را چه کسی در آنجا قرار داده بود. برای همین افراد می‌ترسیدند که تنها در این جنگل شگفت انگیز و عجیب پا بگذارند.

حتی افراد محلی که در منطقه اطراف سکونت داشتند، گفتند که اتفاقات عجیب و رازآلودی در جنگل سیاه افتاده است. از این رو خود افراد محلی هم جرأت نمی‌کردند که تنها در این منطقه شگفت انگیز و ترسناک پا بگذارند.

d64364130006 min هرگز به این جنگل سیاه وترسناک وارد نشوید!

با در نظر گرفتن تمام این موارد، اگر دوست دارید که یک سفر هیجان انگیز و ترسناک و یک ماجراجویی فراموش نشدنی را در کشور آلمان تجربه کنید، کافی است که در اوایل فصل زیبای پاییز که زمین از برگ‌های نارنجی و قرمز و زرد پوشیده شده است و گوزن های شاخ‌دار نیز از کنار آن عبور می‌کنند، از جنگل سیاه دیدن کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب شهر ترسناکی که مردمانش سنگ شدند را مطالعه کنید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۲۱ ق٫ظ

  2. آرش کمانگیر

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۳۶ ق٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

    • ریحانه آهن کار

      ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۱۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۲۸ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…