ترندهای دکوراسیون در سال ۲۰۲۱ چیست؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از اهمیت روزافزون مواد پایدار گرفته تا رنگ سال 2021 و همچنین همه گیری ویروس کرونا، همه و همه در شکل گرفتن ترندهای دکوراسیون منزل در سال 2021 اثر گذار بوده‌اند، در ادامه 5 ترند دکوراسیون در سال 2021 را بخوانید.
ترندهای دکوراسیون در سال 2021

ترندهای دکوراسیون همه ساله توسط طراحان داخلی و طراحان مبلمان و همچنین معماران برجسته در جهان، ایجاد می‌شوند، رنگ سال تعیین شده توسط شرکت‌هایی چون پنتون، سبک زندگی و رویدادهای جهانی اغلب در ترندهای دکوراسیون نیز تاثیرگذار هستند، چنان که در سال ۲۰۲۱ پاندمی کرونا تاثیر زیادی در ترند دکوراسیون سال داشته است، در ادامه ترندهای دکوراسیون در سال ۲۰۲۱ را در مجله اینترنتی دلتا بخوانید.

آوردن طبیعت به خانه

استفاده از گلدان‌های طبیعی در خانه طرفداران زیادی دارد زیرا هم هوای خانه را تصفیه می‌کند و هم انرژی لازم برای افراد را تامین می‌کند.

آوردن طبیعت به خانه، از ترندهای دکوراسیون در سال 2021

رنگ وسایل چوبی روشن و کم رنگ

از جمله عوامل تاثیرگذار در ترند دکوراسیون داخلی هر سال، تغییرات در طیف رنگی وسایل چوبی منزل و همچنین رنگ استفاده شده در طراحی داخلی خانه، مانند پارکت یا لمینت و کابیت‌هاست، در سال ۹۹ و سال ۲۰۲۱ رنگ چوب محبوب و استفاده شده توسط برترین طراحان جهانی، رنگ طبیعی چوب روشن است.

گوشه دنج با حال و هوای سنتی و قدیمی

یکی از ترندهای دکوراسیون در سال ۲۰۲۱ چیدمان وسایل قدیمی در کنار وسایل مدرن است که می‌تواند شامل یک صندلی، میز یا حتی یک گلدان قدیمی که از مادربزرگ‌مان یادگار داریم باشد. اگر این وسایل رنگ خاصی دارند می‌توانید آن‌ها را در یکی از گوشه‌های خانه قرار دهید.

گوشه های دنج از ترندهای دکوراسیون در سال 2021

آنتی‌باکتری‌ها

ترند بعدی امسال در ساخت خانه استفاده از متریال با خاصیت آنتی‌باکتریالی است تا تمیز کردن و ضد عفونی کردن آسان‌تر شود. مثل استفاده از فلزهایی مانند برنج، مس و برنز در شیرآلات و دستگیره‌ درها که اجازه‌ رشد باکتری‌ها را نمی‌دهند.

مبلمان و وسایل روستیک و قدیمی

استفاده از وسایل روستیک یعنی سبک روستایی و طبیعی آخرین ترند امسال است. می‌توانید حس گرم و صمیمی را با این سبک وارد خانه خود کنید تا منزل شما پناهگاهی فوق العاده برای استراحت و آرامش شود.

مبلمان روستیک از ترندهای دکوراسیون در سال 2021

پیشنهاد مطالعه: “دکوراسیون داخلی منزل لئوناردو دی کاپریو” را در مجله دکوراسیون دلتا مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۵۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…