ست کردن کفش های رنگی

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کفش‌های رنگی موجود در کمد لباس را چگونه با یکدیگر ست کنیم؟ به غیر از کفش‌های سیاه و کرم که به راحتی با هر لباسی ست می‌شود.
کفش های رنگی

ست کردن کفش های رنگی همیشه کار ساده‌ای نیست. مسلما نمی‌خواهید رنگ کفش‌تان توی ذوق بزند و شلخته به نظر برسید. در این مطلب چند پالت مختلف برای ست کردن با کفش‌های رنگی به شما پیشنهاد می‌کنیم تا شیک و خوش سلیقه به نظر برسید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

ست کردن کفش های رنگی

  • آبی

برای ست کردن کفش‌های یاسی یا آبی آسمانی به سراغ لباس همرنگ آن بروید یا به سادگی با یک پالت خنثی شامل سفید و خاکستری ست کنید.

  • بنفش

توناژهای مختلف بنفش یا سبز پرطاووسی نیز با یاسی ست می‌شود. می‌توانید از رنگ مکمل یعنی زرد لیمویی هم استفاده کنید.

  • قرمز

کفش‌های قرمز را با جین آبی، رنگ‌های خنثی یا صورتی ست کنید. قرمز یکی از شیک‌ترین و پرطرفدار‌ترین رنگ‌ها برای کفش زنانه است. شاید بهترین گزینه برای ست شدن با یک جفت کفش قرمز، انواع جین‌های آبی باشد اما این کفش به راحتی با رنگ‌های سفید، مشکی یا یک استایل صورتی ست می‌شود.

کفش های رنگی قرمز

  • بژ یا طلایی

کفش بژ یا طلایی را با سفید، مشکی، قرمز، ارغوانی یا قهوه‌ای ست کنید. برای ست لباس با کفش طلایی، استایلی مونوکروم و مینیمال انتخاب کنید تا زیبایی کفش بیشتر دیده شود. از پالت خنثی سفید-مشکی یا طیف قرمز تا قهوه‌ای استفاده کنید. آبی آسمانی نیز به خوبی در کنار طلایی می‌نشیند و باعث درخشش بیشتر می‌شود.

  • نارنجی

لباس‌هایی که برای ست کردن کفش نارنجی انتخاب می‌کنید، می‌تواند شامل پالت روشن سفید-کرم یا توناژهای مختلف خاکی-قهوه‌ای باشد.

  • زرد

کفش زرد‌تان را با جین آبی، سفید یا رنگ‌های خاکی ست کنید. بهترین گزینه برای ست شدن با کفش زرد، انواع جین است. با پوشیدن یک ست سفید-کرم حال و هوایی تابستانه به استایل ببخشید یا آن را با پالت نسکافه‌ای-شتری-قهوه‌ای ست کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «ماسک طرحدار؛ اکسسوری جدید دنیای مد و فشن» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…