ترفندهای پوشیدن کت مشکی زنانه

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
متفاوت بودن رنگ قسمتی از کت مثل آستین یا یقه، کمی به لباس تنوع می‌دهد.
کت مشکی زنانه

کت مشکی زنانه بخش اصلی هر کمد لباسی است. یکی از نیازهای اصلی در زمستان، لباس‌های گرم است که ما را از سرما حفظ کند؛ اما مشکل مربوط به زمانی است که مجبوریم کت سیاه را با لباس‌های مختلف سِت کنیم چون این دسته از کت‌ها می‌توانند خیلی زود تکراری شوند. با مجله دلتا همراه باشید.

شال و روسری رنگی

اگر کت ساده و یک دستی می‌پوشید که به خودی خود خاص نیست، از شال ابریشمی یا بافت برای تغییر استایل زنانه یا حتی روسری جذاب با طرح‌ها یا رنگ‌های مختلف استفاده کنید. هر کدام از پیشنهادها مکمل مناسبی برای کت سیاه ساده است و سادگی ست لباس را از بین می‌برند.

رنگ‌های مشابه 

گاهی هم تضاد ایجاد نکنید، مثل پوشیدن یک لباس طوسی زیر کت مشکی، این ترکیب‌ها شاید به نظر قدیمی یا تکرای باشد اما ترکیبی شیک است.

کت مشکی زنانه رنگ

کت مشکی زنانه خزدار

خز در کت حالتی لوکس به کت سیاه می‌دهد. خز ارتباط بی‌همتا میان ست‌های لوکس و خیابانی ایجاد می‌کند و با رنگ کت هم‌خوانی دارد. با انتخاب جنس و اندازه مناسب برای کتی که می‌خواهید بپوشید، ست لباس را به شیک‌ترین حالت ممکن برسانید.

کیف و کفش رنگی

استفاده از کیف حتی اگر هم رنگ کت باشد، حس عادی بودن ترکیب را از بین می‌برد و جلوه خاصی به استایل می‌بخشد.

کفش‌های رنگی، یکی از بهترین ست‌ها برای کت مشکی ساده است. با پوشیدن کفش‌های رنگی و براق، حس یکپارچگی را از بین ببرید تا شیک‌تر به نظر برسید.

کت مشکی بلند را امتحان کنید

از انتخاب کت‌های بلند یا کت‌های بارانی نترسید، پوشیدن لباسی که تا ساق پا یا حتی بیشتر ادامه داشته باشد، هرگز قدیمی نمی‌شود و به طرز خارق العاده‌ای با هر لباسی ست می‌شود؛ از شلوار جین گرفته تا بلوزهای رنگارنگ و خاص.

کت مشکی زنانه بلند

استایلی با یک رنگ

یک کت با دوخت مناسب به تنهایی شیک است. این ست ساده زمستانی به همراه کفش رنگی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «کت و دامن ترند ۲۰۲۱» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…