نکات رنگی که دکوراسیون خانه را دگرگون می‌کند!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتاقی مملو از مبلمان جدید و دکوراسیونی جدید ممکن است بسیار هزینه‌بر باشد، اما راه‌هایی هست که می‌توان تغییرات بزرگ و عالی در خانه خود ایجاد کنید. رنگ، ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای ایجاد تغییرات نوین در خانه است.
نکاتی برای استفاده رنگ در دکوراسیون

استفاده از رنگ برای دیوار از محبوب‌ترین راهکارها برای ایجاد یک تغییراساسی در هر اتاق است اما روش‌های دیگری نیز برای ایجاد یک تغییر رنگارنگ وجود دارد. تم‌های رنگارنگ را می‌توان با بالشتک‌ها و کوسن‌های ارزان قیمت و فرش‌های کوچک به دکوراسیون هر فضایی اضافه کرد. اگر به خانه رنگ‌های تند اضافه می‌کنید، سعی کنید فقط از یک یا دو رنگ در فضا استفاده کنید. در ادامه با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا شما را با نکاتی برای استفاده رنگ در دکوراسیون آشنا کنیم.

۱-ترندهای رنگ را دنبال کنید!

هر سال یک رنگ مد می شود. شما می‌توانید با اطلاع از آن، سالانه رنگ یا سبکی را که دوست دارید پیدا کنید و آن را در خانه خود بگنجانید.

رنگ های ترند از نکاتی برای استفاده رنگ در دکوراسیون

۲-تغییر خوب است

شاید زمان آن رسیده باشد که پالت رنگی خانه خود را تغییر دهید. بد نیست که در تغییر دکوراسیون خود، رنگی را که چندین سال بوده و هرگز دوست نداشته‌اید عوض کنید. رنگ در خانه باید احساس خوبی به شما بدهد، در غیر این صورت، هر روز را در یک محیط اشتباه می‌گذرانید.

۳-در استفاده از رنگ ها شجاعت به خرج دهید!

یکی از نکاتی که برای استفاده رنگ در دکوراسیون باید بدانید این است که رنگ‌های تند در خانه بسیار سرگرم کننده هستند اما اگر می‌خواهید فضایی آرام ایجاد کنید، می‌توانید آن‌ها را برای تاکید بر قسمتی خاص استفاده کنید. اگر رنگ‌های پررنگ را دوست دارید، لازم نیست به استفاده از آن‌ها روی گلدان محدود شوید، می‌توانید از پالت رنگی تند در اجزایی مانند یک صندلی استفاده کنید.

استفاده از رنگ های تند از نکاتی برای استفاده رنگ در دکوراسیون

۴-ایده‌های جدید رنگ را کاوش کنید

رنگ‌آمیزی سقف، ترندی است که هر فصل قوی‌تر می‌شود. یک اتاق جعبه‌ای یا یک اتاق بدون جزئیات معماری، ناگهان با یک سقف رنگارنگ جالب می‌شود. رنگ‌های خنثی برای سقف‌ها بهترین عملکرد را دارند، اما می‌توانید سایه روشن‌تری از رنگ دیوار خود را نیز استفاده کنید تا فضای اتاق باز شود.

۵-عشق ورزیدن به طرح‌های تک رنگ را بیاموزید

تزیین با یک پالت از رنگ‌های تک رنگ، ساده‌ترین راه برای ایجاد یک اتاق آرامش‌بخش است. این طرح با یک رنگ پایه شروع و همراه سایه‌های روشن و تیره‌تر از آن ساخته می‌شود. بیشتر این طرح‌ها بر اساس رنگ‌های خنثی است، اما شما می‌توانید از هر رنگی به عنوان رنگ پایه خود استفاده کنید که با سایه‌های روشن و تیره هماهنگ شود.

طرح های تک رنگ از نکاتی برای استفاده رنگ در دکوراسیون

پیشنهاد مطالعه: “دکوراسیون داخلی منزل لئوناردو دی کاپریو” را در مجله دکوراسیون دلتا مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…