نگاه اول خانم‌ها به استایل آقایان

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیشتر آقایان می‌خواهند استایلی شیک داشته باشند اما سوال اینجاست که آیا شیک بودن را در نظر می‌گیرید یا صرفا می‌خواهید نظر خانم‌ها را به خود جلب کنید؟
خانم ها در استایل آقایان چه می ‌بینند

بهتر است بدانید نکاتی که خانم‌ها در نگاه اول متوجه می‌شوند چندان با آقایان تفاوتی ندارد، اصلی‌ترین تفاوت در توجه بیشتر به جزییات است. با مطلب « خانم ها در استایل آقایان چه می ‌بینند » همراه مجله دلتا باشید.

خانم ها در استایل آقایان چه می ‌بینند

کفش‌ها قبل از چهره دیده می‌شود!

کفش‌های سفید توجه و نظر خانم‌ها را جلب می‌کند. به طور کلی موضوعات زیادی وجود دارد که خانم‌ها در مورد آن حرفی نمی‌زنند و این دقیقا همان دلیلی است که ما این مطلب را تهیه کرده‌ایم. خانم‌ها تقریبا همه استایل را بررسی می‌کنند، اما روی کفش توجه بیشتری دارند. یک جفت کفش معمولی ورزشی مانند آدیداس یا کانورس و رنگ‌های ساده، مثل سیاه یا سفید بپوشید

افترشیو

برای انتخاب افترشیو مناسب کمی حوصله به خرج دهید. افترشیو‌های که بوی خیلی خوبی دارند، نظر خانم‌ها را جلب می‌کند.

استایل مردانه

استایل اطلاعات زیادی را به طرف مقابل منتقل می‌کند. ست لباسی که انتخاب می‌کنید با مقصد و دلیلی که به آن‌جا می‌روید ارتباط زیادی دارد.

استایل مردانه

  اندام

موضوع مهم، هیکل شما است. مهم‌ترین اصل درباره این موضوع حفظ تعادل است. اگر فکر می‌کنید که هیکلی لاغر یا چاق دارید، کم کم وقت آن شده است که تغییری ایجاد کنید.

در آخر

می‌خواهید استایلی شیک داشته باشید یا صرفا از نگاه خانم‌ها جذاب باشید؟ شاید گاهی اوقات شما صرفا از امضای خود یا شخص دیگری پیروی کنید و این ممکن است مورد تایید همه نباشد اما اگر می‌خواهید استایلی شیک داشته باشید که مورد تایید همه هم باشد، فقط یک راه دارید، ست‌های ساده و یک دست بپوشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «انواع مدل کت اسپرت مردانه» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۵۲ ب٫ظ

  2. ح ب ازباغستان شهریار

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۱۴ ب٫ظ

    قبل کلام خدمتتان سلام: خب چرا از ۵ستاره ۴تاستاره میدهم، ؟ چون این من هستم که باید ستاره بدهم، امروزه پول که داشته باشی همه چی حله،چون خود به خود جذابیت پیدا میکنی،.

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…