۴ روش برای تازدن آستین پیراهن مردانه

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از تکنیک مناسب برای تازدن آستین پیراهن مردانه، مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه کنید.
تازدن آستین پیراهن مردانه

تازدن آستین پیراهن مردانه به نظر کار راحتی است اما تازدن نامناسب یا نامنظم آستین به استایل مردانه شما آسیب می‌زند و حتی شیک‌ترین لباس‌ها را هم بد حالت می‌کند. از طرف دیگر، تاکردن آستین با نظم و قاعده مناسب استایل خاص و منحصر به فردی به شما می‌دهد. با مجله دلتا همراه باشید.

تازدن آستین به روش ارتشی

با وجود قدیمی بودن این روش و حالت کلاسیک، تازدن آستین به روش ارتشی یک تکنیک ساده برای رسیدن به استایل مردانه مرتب است. این روش پیچیدگی خاصی ندارد اما نسبت به بقیه روش‌ها کمی منحصر به فرد جلوه می‌کند. اگر داخل آستین پیراهن شما طرح‌دار باشد یا پارچه آن رنگ متفاوتی داشته باشد، با این روش دیده می‌شود.

تازدن آستین پیراهن مردانه ارتشی

تازدن آستین پیراهن مردانه تا ساعد

راحت‌ترین و کژوال‌ترین روش که اکثرا، اوقاتی که می‌خواهید سریعا آستین‌ها را بالا بزنید و مشغول به کار خاصی شوید می توانید از آن بهره ببرید. این تکنیک میزان کمتری از دست را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل برای قرار گرفتن مقابل نور خورشید هم مناسب است. این روش به هیچ وجه برای مکان‌های رسمی مناسب نیست.

تازدن آستین پیراهن مردانه تا ساعد

تازدن آستین پیراهن مردانه تا بالای آرنج

تازدن آستین پیراهن با این روش بیشتر در مواقعی مناسب است که نمی‌خواهید پیراهن یا سرآستین مزاحم‌تان باشد. بر خلاف تصور اکثر آقایان، این تکنیک اصلا برای مهمانی‌ها مناسب نیست. همچنین برای حضور در مکان‌های رسمی هم توصیه نمی‌شود.

تازدن آستین پیراهن مردانه تا آرنج

بایدها و نبایدها

  • ماهیت تازدن آستین مربوط به زمانی است که بخواهید کار خاصی را انجام بدهید یا مشغول کار فیزیکی باشید و به همین دلیل این تکنیک‌ها با پیراهن‌های جین زیباتر به نظر می‌رسند.
  • برای هر دو آستین فقط از یک روش استفاده کنید.
  • به غیر از سرآستین‌های فرانسوی، همیشه آستین‌ها را حداقل دو بار تا کنید.
  • در انتخاب روش تا زدن آستین، حتما مکانی که در آن حاضر می‌شوید را مد نظر قرار دهید و سعی کنید از تاکردن آستین در مکان‌های رسمی خودداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «انواع شلوار پارچه‌ای مردانه!» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…