ست کردن لباس چرم در زمستان

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر با اعتماد به نفس لباس چرم را به تن کنید، کاملا منحصر به فرد به نظر خواهید رسید.
ست کردن لباس چرم

پارچه چرم در وهله اول یک استایل کلاسیک را یادآور می‌شود اما در دنیای امروز و با توجه به ترندهای زمستان امسال، هیچ محدودیتی برای استفاده از این نوع پارچه وجود ندارد. در طی بیست سال گذشته بارها شاهد بازگشت ترند چرم بوده‌ایم با این تفاوت که این‌بار تاکید بر استایل دهه‌ ۹۰ است. در ادامه به بررسی چند استایل در رابطه با اصول ست کردن لباس چرم می‌پردازیم. با مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن لباس چرم

  • کت چرم

پوشیدن یک کت چرمی بلند به همراه تاپ نیم‌تنه و شلوار بلند اثبات می‌کند که چرم را می‌توان به شکل روزانه نیز استفاده کرد. همراه کردن رنگ بژ و چرم مشکی به این استایل زنانه جنبه‌ خاصی می‌بخشد.

  • بوت و بارانی

بارانی چرم بعد از گذشت سال‌ها همچنان به عنوان یک لباس محبوب تولید می‌شود. یکی از اصول ست کردن لباس چرم همراه کردن بارانی‌ بلند چرم با بوت‌ از همین جنس است؛ که البته اگر هم‌رنگ کت انتخاب شوند یک استایل مونوکروم جسورانه خواهند ساخت. و در نهایت جین‌های اسکینی بهترین مکمل بوت‌ است و یک ترکیب عالی برای شما خواهد ساخت.

ست کردن لباس چرم بوت

  • کت و شلوار

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با جسارت بالا ترندها را دنبال می‌کنند، برای زمستان امسال به سراغ کت و شلواری از جنس چرم براق بروید. برش‌های صاف برای شلوار برخلاف برش‌های کلوش و اسکینی طرفداران زیادی ندارد، در حالی که کت‌های چرم با برش اندامی طرفداران خودش را در طی سال‌ها حفظ کرده است.

  • پالتو اورسایز

یک پالتو اورسایز چرم مشکی براق را با کفش‌های پاشنه بلند بپوشید و استایلی دخترانه بسازید. در آخر با اضافه کردن یک عینک دور طلایی و هماهنگ کردن آن با گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک از حالت تند و رسمی خارج کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «روش‌های مختلف استفاده از کمربند زنانه!» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۱۳ ب٫ظ

  3. نوشین حیدری

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…