ماسک طرح‌دار؛ اکسسوری جدید دنیای مد و فشن

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در اوایل شیوع کرونا شرکت‌های مختلف طراحی و تولید لباس، تصمیم گرفتند ماسک‌های پارچه‌ای تولید کنند. اما حالا شرایط کمی متفاوت است و دنیای مد و فشن سعی می‌کند ماسک صورت طرح‌دار را با توجه به امضای خود تولید کند.
ماسک طرحدار

ماسک صورت طرحدار، در مدت کوتاهی برخلاف اکثر موارد مد و فشن، به یک ترند اتفاقی و غیرقابل پیش‌بینی و یک اکسسوری الزامی برای سلامتی خود و اطرافیانمان تبدیل شد. هر زمان که از خانه خارج شویم از ماسک صورت استفاده می‌کنیم و این موضوع از چشم دنیای مد و فشن دور نمانده است. با مجله دلتا همراه باشید.

ماسک صورت حالا بخشی از پوشش است

با در نظر گرفتن اهمیت و تاثیر ماسک‌های پارچه‌ای روی کاهش شیوع ویروس کرونا، احتمال ترند شدن ماسک صورت طرحدار قابل پیش بینی بود. ما به استفاده از ماسک عادت کرده‌ایم و حالا ماسک برای همه به یک موضوع عادی تبدیل شده است. ماسک به عنوان یک اکسسوری پارچه‌ای و بخش جدیدی از پوشش ما در ترند تابستان هم حضور خواهد داشت.

هر ماسک صورت طرحدار پیامی دارد!

طراحان، ماسک‌های خاص خود را طراحی کرده‌اند و در بازار وجود دارند. از ماسک‌هایی با طراحی خاص که قیمت‌های بسیار بالایی دارند برای استایل مردانه و زنانه تا ماسک‌های ساده که قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند. انتخاب‌ها نسبت به چند ماه قبل بسیار بیشتر شده و هر ماسکی پیام خاصی را منتقل می‌کند.

ماسک طرحدار استایل

اندازه ماسک پارچه‌ای

ممکن است سایزبندی ماسک‌های معمول، صورت بسیاری را اذیت کند یا پوشش کافی را ایجاد نکند اما در مورد ماسک‌های پارچه‌ای طرح‌دار معمولا تولید کنندگان دو سایز مختلف را در اختیار شما قرار می دهند و اندازه دقیق آن را هم اعلام می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «با اضافه‌وزن هم، جذاب و خوش استایل باشید» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۳۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۰:۵۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۴۷ ب٫ظ

    ردزیاسرباالا

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…