لباس‌هایی که برای زمستان امسال باید داشته باشید!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در ادامه شما با ۶ نمونه از لباس های ترند زمستان ۲۰۲۱ آشنا خواهید شد که می‌توانید به صورت روزمره هم استفاده کنید.
لباس های ترند زمستان

لباس های ترند زمستان معمولا یا روی گرم بودن و راحتی تمرکز دارد یا روی پر زرق و برق بودن؛ لباس‌های ترند امسال در کنار یادآوری سالی که گذشت، روی آغاز سال جدید تمرکز دارد. اکثر طرح‌های این فصل را قبلا هم دیده‌ایم اما امسال نحوه استفاده از آن تغییر کرده است. با مجله دلتا همراه باشید.

لباس های ترند زمستان

  • لباس‌های چرم

لباس‌های چرم دوباره به دنیای مد برگشت و حالا لباس چرم مشکی و لباس‌های مخصوص موتورسواری به ترند زمستان ۲۰۲۱ تبدیل شده‌اند. برای استفاده از این ترند در ست‌های روزمره، کت چرم را همراه یقه اسکی بپوشید یا از شلوار چرم در کنار یک سویشرت اور سایز استفاده کنید.

  • لباس‌های مخملی

شرکت‌هایی مانند شنل دوباره جنس محبوب و کلاسیک مخمل را به لباس های ترند زمستان ۲۰۲۱ اضافه کرده‌اند. این ترندها شامل محصولاتی مانند ژاکت‌های آستین بلند و شلوار‌های مخملی گشاد، که با رنگ‌های متنوعی همراه است.

  • لباس‌های رنگی

لباس‌های ترند امسال این بار با ست شدن رنگ‌های قرمز و بنفش همراه بود. طراحان ترند فصل پاییز ۲۰۲۰ و زمستان ۲۰۲۱ تصمیم گرفته‌اند با ترکیب این دو رنگ و همراه کردن آن‌ها با رنگ صورتی، لباس‌های رنگی را به ست‌های استایل زنانه زمستان ۲۰۲۱ تبدیل کنند.

لباس های ترند زمستان رنگی

  • لباس‌های چهارخانه

این سبک حالت کلاسیکی دارد با این تفاوت که از رنگ‌های متنوعی در آن استفاده می‌شود. در زمستان امسال لباس‌های چهارخانه توانست توجه علاقه‌مندان دنیای مد و فشن را به خودشان جلب کرده و یک استایل ماندگار ایجاد کند.

  • لباس‌های سرهمی

سویشرت‌ها و ژاکت‌ها همیشه به دلیل راحتی و گرما محبوبیت خاصی دارد، اما طراحان در کنار آن‌ها لباس‌های سرهمی را معرفی کرده‌اند. لباس‌ سرهمی را زیر ژاکت بپوشید و زیباتر از همیشه باشید. ترکیب این دو لباس محبوب، بهترین ست لباس سرهمی برای ترند زمستان ۲۰۲۱ است.

  • شنل

آخرین ترندی که می‌توان در زمستان ۲۰۲۱ به صورت روزمره از آن استفاده کرد، شنل است. شاید محبوب‌ترین سبکی که به ترندهای زمستان بازگشته است. پیشنهاد ما ست کردن شنل با شلوارهای دمپاگشاد است که یادآور دهه هفتاد میلادی است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «کت و دامن ترند ۲۰۲۱» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

  2. ژیلا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

    آدرسی برای خرید وجود نداره

    پاسخ

  3. مارال

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۱ ب٫ظ

    به روز پودن « دلتا » است که شما را متمایز میکند با دیگر پیام رسانها واین یعنعی ‌دلتا از بهترین‌هاست ……..

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…