۵ قانون در دکوراسیون خانه‌های کوچک که می‌توانید بشکنید!

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا جز کسانی هستید که به اجبار همه چیز را در اتاق‌های کوچک دکوراسیون خانه خود جای داده‌اید؟ آیا انواع استراتژی‌ها، قوانین و نکاتی را امتحان کرده‌اید تا اتاق‌های کوچک شما بزرگتر به نظر برسد؟
قوانین دکوراسیون خانه های کوچک

خبرهای خوبی برایتان آورده‌ایم! امروز به جای پیشنهاداتی راجع به آنچه در چیدمان منزل باید انجام دهید به کارهایی می‌پردازیم که می‌توانید انجام ندهید. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا با قوانین دکوراسیون خانه های کوچک که می‌توانید آن‌ها را بشکنید آشنا شوید.

قانون ۱: دیوارهای تیره برای فضاهای کوچک مناسب نیست!

نکته‌ای که در دکوراسیون فضاهای کوچک شنیده‌ایم این است که رنگ‌های تیره یا تند را فراموش کنید اما توجه داشته باشید در دکوراسیون هر فضایی شما ۳ قسمت اساسی دارید: سقف، سطح چشم و دیوارها. وقتی این سه قسمت را در نظر بگیرید و نور را در هر منطقه به درستی کنترل کنید، دیگر مهم نیست دیوار چه رنگی دارد. برای تکمیل استراتژی خود از نورپردازی سقف برای ایجاد نور ملایم و آباژورها استفاده کنید و تأکید ویژه‌ای روی نور گرم داشته باشید.

دیوارهای تیره از قوانین دکوراسیون خانه های کوچک

قانون ۲: سادگی برای اتاق‌های کوچک

در دکوراسیون داخلی خود یک نقطه کانونی چشمگیر به اتاق اضافه کنید تا مرکز توجه باشد زیرا سادگی بیش از حد فضایی کسل کننده و یکنواخت ایجاد می‌کند ضمن اینکه هر اتاقی به نقطه کانونی برای ایجاد تمرکز بصری نیاز دارد .

قانون ۳: قفسه بندی باز بهتر است!

احتمالاً این مورد از قوانین دکوراسیون خانه های کوچک را شنیده‌اید که قفسه‌های باز برای اتاق‌های کوچک ایده‌آل هستند تا حس فضای بیشتر و بازتری ایجاد کنند. با این حال، اگر شما یک فرد مرتب نباشید، اثر متضادی را به دنبال خواهد داشت.

قانون ۴: آیا اندازه مبلمان در اتاق های کوچک اهمیت دارد؟

استفاده زیاد از مبلمان کوچک در یک اتاق نیز می‌تواند جلوه‌ای برعکس ایجاد کند. بهترین کار انتخاب تنها چند قطعه مبلمان متناسب با فضا و بدون توجه به اندازه است. مبلمان مدولار نیز در فضاهای کوچکتر کاملاً جابه‌جا می‌شود و می‌تواند ایده خوبی محسوب شود.

اندازه مبلمان متناسب از قوانین دکوراسیون خانه های کوچک

قانون ۵: فقط رنگ‌های خنثی

پالت تک رنگ ممکن است برای اتاق های کوچک ایده‌آل باشد اما می‌تواند اثر متضاد نیز ایجاد کند. چشم به کنتراست نیاز دارد تا بتواند به راحتی اتاق را مقایسه و در آن حرکت کند. وقتی از رنگ‌های مشخصی استفاده می‌کنید، غنای بصری اتاق را افزایش می‌دهید. این تضاد باعث می‌شود اتاق بزرگتر به نظر برسد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب”نکاتی درباره دکوراسیون آشپزخانه کوچک” را در مجله دکوراسیون دلتا مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۳۷ ب٫ظ

  3. اکبرغنیزادهتبریزی09119886942

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۲۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۱۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۴ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۳۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…