دکوراسیون داخلی منزل لئوناردو دی کاپریو

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لئوناردو دی کاپریو یکی از بازیگران محبوب و مشهور هالیوودی است. لئوناردو دی کاپریو با حضور در فیلم تایتانیک توانست شهرت بسیار زیادی را از آن خود کند. این بازیگر محبوب علاوه بر بازیگری در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل خود نیز بسیار شهرت دارد.
6 3 دکوراسیون داخلی منزل لئوناردو دی کاپریو

در مقاله پیش رو به تمام قسمت‌های منزل این بازیگر معروف سری می‌زنیم تا از ایده‌پردازی‌های استفاده شده در دکوراسیون منزل لئوناردو دی کاپریو به منظور رسیدن به یک دیزاین ایده‌آل استفاده کنیم. با ما در مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا متفاوت‌تر از همیشه به دکوراسیون داخلی منزل خود بپردازید.

دکوراسیون داخلی منزل دی کاپریو

طراحی این منزل به شکلی است که فضای داخلی و بیرونی با استفاده از عناصر طبیعی دیزاین شده‌اند. به عنوان مثال پارکت‌ها، صندلی‌ها و میز چوبی به همراه یک میز دکوری که آن هم به وسیله چوب ساخته شده است، عناصر اصلی این دکوراسیون را تشکیل می‌دهد. از سوی دیگر با استفاده از یک پیانو لوکس و یک شومینه فضا به شکل مدرنی دیزاین شده است. امری که به زیباتر شدن محیط کمک می‌کند هارمونی رنگی است که بین عناصر داخلی حاصل شده است. نمای بیرونی فضا با استفاده از پنجره‌های سفید طراحی شده به رخ بیننده کشیده می‌شود. این امر سبب می‌شود نور پردازی به بهترین شکل ممکن در محیط به انجام برسد.

نکات دکوراسیون منزل لئوناردو دی کاپریو

آشپزخانه در منزل دی کاپریو

مهم‌ترین پارامتری که در دکوراسیون داخلی منزل دی کاپریو مورد توجه قرار گرفته است، سادگی است. استفاده از تم رنگی سفید سبب می شود نورپردازی انعکاس بهتری در فضا داشته باشد. از سوی دیگر نور پردازی سقف به همراه لوسترهای شاخه‌ای نیز به نور پردازی بهتر فضا دامن زده است. این آشپزخانه لوکس با استفاده از کابینت‌هایی با تم سفید با سادگی هر چه تمام‌تر دیزاین شده است. از سوی دیگر میز غذاخوری با یک طراحی متفاوت در پشت پنجره با نمای جنگل مورد استفاده قرار گرفته است.

دکوراسیون منزل لئوناردو دی کاپریو قسمت آشپرخانه

میز غذاخوری با تم چوبی

بیشتر آیتم‌هایی که در دکوراسیون منزل لئوناردو دی کاپریو مورد استفاده قرار گرفته فضا را شبیه به یک جنگل به تصویر می‌کشاند. همان طور که در ایده پردازی این میز غذاخوری مشاهده می‌کنید یک میز چوبی با صندلی‌های چوبی شبیه به صندلی‌های اتاق نشیمن، برای دیزاین مورد استفاده قرار گرفته است. یک لوستر صدفی با نورپردازی طبیعی به وسیله پنجره‌های عمودی رو به جنگل سبب خاص شدن این محیط شده است. یک تابلو خاص و یک فرش مخملی با سادگی بسیار برای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته است.

سادگی در دکوراسیون منزل لئوناردو دی کاپریو

اتاق خواب در منزل دی کاپریو

اتاق خواب منزل دی کاپریو با استفاده از تم رنگی سفید و قهوه‌ای طراحی شده است. این طراحی محیط را شبیه به یک جنگل در ذهن مخاطب تداعی می‌کند. یک تخت چوبی ساده با رویه کرم قهوه‌ای به همراه دو مبل راحتی و یک پاف چوبی از جمله عواملی هستند که برای دکور کردن فضا استفاده شده است.

دکوراسیون منزل لئوناردو دی کاپریو اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دکوراسیون خانه‌های افراد مشهور، مطلب “خانه ۳.۸ میلیون دلاری مرد آهنی” را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۳۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۳۶ ق٫ظ

    عااااالیه

    پاسخ

  7. مژی

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۳۸ ب٫ظ

    حیلی عالی

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…