عجیب‌ترین مزرعه دنیا که در آن کادیلاک کاشته می‌شود!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروز می‌خواهیم در مورد عجیب ترین مزرعه دنیا صحبت کنیم. مزرعه کادیلاک! بله، همان‌طور که از نامش مشخص است در این مزرعه اتومبیل‌های کادیلاک در زمین کاشته شده‌اند!
مزرعه کادیلاک

۱۶ کیلومتر که از شهر آماریلو (amarillo) تگزاس دور شوید در کنار بزرگراه می‌توانید ردیف ماشین‌های رنگارنگی را در مزرعه کادیلاک ببینید که سر و ته در خاک فرو رفته‌اند. در این مزرعه از دل خاک به جای گل و گیاه، ماشین‌ها بیرون آمده است و با نقاشی‌های رنگارنگی که روی آن‌ها کشیده شده، فضایی غیرواقعی و عجیب را به وجود می‌آورد. این مزرعه در واقع یک اثر هنری است و امروزه به یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه تبدیل شده است. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا در مورد عجیب‌ترین مزرعه دنیا بیشتر صحبت کنیم.

مزرعه کادیلاک مکزیکمزرعه کادیلاک یک اثر هنری است که در آماریلو مکزیک قرار دارد. این مزرعه مکانی محبوب برای هنرمندان و عکاسان است و عکاس‌ها تصاویر بسیار زیبایی از این مزرعه عجیب در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. این اثر هنری به تغییر و تحولات صنعت ماشین سازی به ویژه اتومبیل کادیلاک اشاره دارد و برخی از مشهورترین مدل‌های این ماشین در این مزرعه کاشته شده‌اند! این مزرعه در سال ۱۹۷۴ و توسط هنرمندانی اهل سن فرانسیسکو به نام های چیپ لرد، هادسون مارکز و داگ میشلز به وجود آمده است. در این اثر ۱۰ اتومبیل را در فاصله‌های منظم داخل خاک فرو کرده‌اند. تمام اتومبیل‌ها از قسمت جلوی ماشین وارد خاک شده و تا نصفه در خاک فرو رفته اند.

مزرعه کادیلاک عجیب ترین مزرعه دنیا

چیپ لرد و داگ میشلز هردو معمار بودند و مارکز هم دانشجوی رشته هنر بود. آن‌ها همه نوع تجربه عجیب و غریبی را در زمینه معماری و سازه‌ها امتحان کردند و این مزرعه هم یکی از مشهورترین آن‌هاست. کار این هنرمندان در آن زمان آنقدر مورد توجه قرار گرفت که سرمایه‌گذاران بسیاری پیدا کردند و یکی از میلیونرهای منطقه هم از آن ها حمایت مالی کرد.

میلیاردری به نام استنلی مارش حامی مالی آن‌ها بود و در واقع مزرعه در زمینی متعلق به او شکل گرفته است. گروه‌های زیادی که از بزرگراه عبور می‌کردند با مشاهده عجیب‌ترین مزرعه دنیا که به یکی از جاذبه های توریستی مکزیک تبدیل شده، راه خود را کج می‌کردند و به این سمت می‌آمدند. امروزه با گذشته دهه‌ها از ساخت مزرعه کادیلاک بر شهرت آن اضافه شده است و از جاده اصلی که عبور می‌کنید بوی اسپری رنگ و صدای موزیک و حرف زدن را می‌توانید بشنوید. هنرمندانی از کشورهای مختلف به این مزرعه می‌آیند تا هم از اتومبیل‌ها دیدن کنند و هم طرحی گرافیتی روی آن‌ها بکشند. حتی رنگ‌آمیزی این ماشین‌ها هم معنا و مفهوم خاصی پیدا کرده است. مثلا در روز تولد همسر استنلی تمام اتومبیل‌ها به رنگ صورتی رنگ‌آمیزی شدند و هنگامی که داگ میشلز فوت کرد کادیلاک‌ها تماما مشکی پوش شدند!

پیشنهاد مطالعه: “جاذبه‌های گردشگری که به زودی غرق می‌شوند!” را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۴۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…