کت و دامن ترند ۲۰۲۱

۳
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بعد از شانل، ادامه این تغییرات به برند دیور رسید. در سال ۱۹۴۷ برند کریستین دیور که تازه کار خود را آغاز کرده بود، ظاهر جدیدی برای کت و دامن ارائه کرد و به آرزوهای شانل جامه عمل پوشاند.
کت و دامن

کت و دامن‌ها از آن دسته لباس‌هایی است که همیشه و در هر موقعیتی قابل استفاده است. در این مطلب مجله اینترنتی دلتا از انواع مدل کت و دامن ترند ۲۰۲۱ خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

استفاده از گیپور در کت و دامن

استفاده از گیپور به دلیل زیبایی فوق العاده ممکن است بخش زیاد یا کمی از کت و دامن را به خود اختصاص بدهد. این نوع تزیینات با طراحی‌ مدرن لباس درآمیخته است تا یک وجه زیبا و فوق‌العاده را برای لباس‌های امروزی با استفاده از سبک‌های قدیمی به وجود آورد.

مدل کار شده با پنل

از پرطرفدارترین کت و دامن، مدل کار شده با پنل است. این دسته از لباس‌ها که برای مهمانی‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار شکیل است و بیشتر برای مراسم رسمی و مهم کاربرد دارد. پنل‌ها عموما دست‌دوز و ارزش زیادی از نظر هنری دارد.

استایل زنانه روزمره

از ویژگی‌های اصلی این نوع کت و دامن‌، بلندی دامن، معمولا دوخت و رنگ ساده‌تر آن است. این مدل برای پوشیدن در خیابان یا دیگر مکان‌های عمومی مناسب است. به طور کلی، کت و دامن بلند ترکیبی شیک و امروزی دارد که می‌توان آن‌ها را هم در مجالس مختلف و هم در مکان‌های عمومی به تن کرد.

نکات پایه برای ست کردن

پوشیدن این نوع لباس در موقعیت‌های مختلف می‌تواند بسیار جذاب باشد اما دانستن برخی نکات می‌تواند در ظاهر شما یک تغییر اساسی ایجاد کند.

  • استفاده از اکسسوری مناسب: برای مثال، کیف – دستمال گردن – استفاده از زیورآلات(ساعت و…)

اینکه خانم‌ها در هر مهمانی، از قدرت انتخاب بیشتری برخوردارند و می‌توانند بسته به علاقه، لباس شب، کت و دامن یا کت و شلوار بپوشند، دست آن‌ها را برای تغییرات اساسی در استایل زنانه و ظاهر، کاملا باز می‌گذارد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «جدیدترین شلوار دخترانه اسپرت» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۰:۵۸ ق٫ظ

  2. نوشین حیدری

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۹ ب٫ظ

    خیلی خوب است

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…