استایل مردانه با شلوار پارچه‌ای

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به عنوان یک جنتلمن فرقی نمی‌کند شلوار را برای کت انتخاب می‌کنید یا قرار است آن را با پیراهن بپوشید، در هرصورت یک استایل رسمی حرفه‌ای پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد.
شلوار پارچه ای آقایان

استایلی با شلوار پارچه ای آقایان یک تیپ بسیار پرطرفدار و شیک همیشه مورد توجه پسران جوان و آقایان خوش تیپ و جذاب بوده و هست، زیرا جلوه خاصی به اندام و استایل مردانه می‌دهد و یک استایل همه جا پوش و همه پسند محسوب می‌شود. با مجله دلتا همراه ما باشید.

از استایل مردانه رسمی تا روزمره

  • کفش رسمی

ترکیب شلوار پارچه ای آقایان و کفش رسمی پای ثابت استایل‌های رسمی است؛ که معمولا با پیراهن همراه است و روی آن کت یا پالتو پوشیده می‌شود. برای روزهای تابستان، می‌توان از کت استفاده نکرد. این نوع استایل مردانه برای قرارهای رسمی بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید در بهار یا تابستان همراه شلوار پارچه ‌ای، کت بپوشید؛ می‌توانید از تیشرت یقه‌دار یا تیشرت یقه‌گرد نیز استفاده کنید.

  • کتانی

این استایل بسیار محبوب برای قرارهای نیمه‌رسمی و دوستانه است و در مکان‌های کمتر رسمی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه کنید که این روزها جوانان، ورزشکاران و سلبریتی‌ها به این ترکیب بسیار توجه نشان داده‌اند. معمولا رنگ کتانی مورد استفاده یا حداقل نوار حاشیه پاشنه و لژ آن سفید است. استفاده از پیراهن، پولیور یا تیشرت، بنا به سلیقه، دست شما در انتخاب باز است.

  • شلوار پارچه ای مردانه قد ۹۰

در این استایل معمولا از شلوار پارچه‌ای جذب استفاده می‌شود و بسیار هم خاص است. اغلب در مهمانی‌های غیررسمی این استایل دیده می‌شود. شاید این استایل به مذاق بسیاری خوش نیاید اما طرفدارانی دارد که باعث می‌شود همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد.

شلوار پارچه ای آقایان قد

  • کفش اسپرت

از راحت‌ترین استایل‌هایی که می‌توان با استفاده از شلوار پارچه ای آقایان خلق کرد. در گردش‌ها و مهمانی‌های فضای باز با این استایل احساس راحتی می‌کنید و جذاب تر از همیشه ظاهر شده‌ا‌ید. همچنین برای استایل روزمره و خیابان گردی نیز انتخابی عالی است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «ترفندهای پوشیدن کت مشکی زنانه» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…