رنگ کرم در چیدمان را با چه رنگ‌هایی ست کنیم؟

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کرم، یک رنگ مایل به زرد و سفید است که به عنوان رنگی خنثی شناخته می‌شود.
چیدمان رنگ کرم

کرم همیشه به عنوان یکی از بهترین رنگ‌ها در دکوراسیون خانه شناخته می‌شود، زیرا پس زمینه‌ای گرم به فضا می‌بخشد. در این نوشتار از مجله اینترنتی دلتا به بررسی ست کردن رنگ کرم در چیدمان می‌پردازیم.

رنگ کرم در چیدمان

در طراحی دکوراسیون داخلی کرم، رنگی همه کاره محسوب می‌شود، اما اگر به درستی با دیگر رنگ‌ها ترکیب نشود، خاصیت خود را به کلی از دست می‌دهد. با این حال، ما در ادامه مطلب برای شناسایی رنگ‌های مکمل رنگ کرم به شما کمک می‌کنیم:

ست کردن کرم با رنگ شتری

برای خانه‌هایی که آشپزخانه بزرگ‌شان مشرف به بالکن یا حیاط است، انتخاب رنگ شتری می‌تواند فوق‌العاده مناسب باشد. رنگ کرمی دیوار آشپزخانه را با مبلمان به رنگ شتری ست کنید. این ترکیب رنگی را می‌توانید حتی برای پذیرایی نیز استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ به فضای خانه ظاهری شیک، ساده و دنج می‌بخشد.

ست کردن کرم با سفید

سفید به عنوان یک مکمل رنگ کرم شناخه می‌شود، این ترکیب رنگی برای اتاق خواب و فضای نشیمن فوق‌العاده عالی است. استفاده از انواع تن‌های رنگی سفید مانند خامه‌ای، می‌تواند به رنگ کرم حالتی از لوکس بودن و تمیزی ببخشد.

ست کردن رنگ کرم با طلایی

گاهی اوقات ترکیب رنگ کرم با طلایی، ظاهر فضا را پر جنب‌وجوش نشان می‌دهد. این ست رنگی همان چیزی است که به محیط‌هایی مانند حمام، حالتی لوکس و مجلل می‎‌بخشد.

چیدمان رنگ کرم

ست کردن رنگ کرم با صورتی

صورتی می‌تواند به عنوان مکمل رنگ کرم انتخاب شود که برای ایجاد فضایی دوستدانه، لطیف و ظریف در اتاق خواب، فوق‌العاده عالی است. همچنین می‌توانید از سایه‌های دیگر رنگ صورتی مانند بنفش روشن یا یاسی رنگ نیز استفاده کنید.

ست کردن رنگ کرم با سرمه‌ای

یکی از بهترین رنگ‌های مکمل رنگ کرم، سرمه‌ای است. ترکیب این دو در اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن و حتی آشپزخانه می‌تواند به ایجاد ظاهری زیبا، مدرن و لوکس کمک شایانی کند. سرمه‌ای وقار و زیبایی خاصی به دکوراسیون می‌بخشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون  مطلب “آشپزخانه خود را با ترندهای ۲۰۲۱ همراه کنید” را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۵۵ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۲۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…