بزرگترین باغ گل جهان در قلب کویر

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بزرگترین و شگفت‌انگیزترین باغ گل جهان در عمق صحرای دبی واقع است که این باغ دارای 45 میلیون گل مختلف است و با گل آرایی بی‌نظیری که دارد تبدیل به یک باغ رویایی شده است.
باغ گل معجزه دبی

دبی شهر مدرن و پیشرفته کشور امارات متحده است که سالانه مسافران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. در این نگین خوش آب و رنگ خاورمیانه مردم از فرهنگ‌های مختلف به بازدید از جاذبه‌هایی می‌روند که نمونه آن‌ها در جهان پیدا نمی‌شود. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا می‌خواهیم درباره باغ گل معجزه دبی صحبت کنیم.

آشنایی با باغ گل معجزه دبی

اگر به گل و گیاه علاقه دارید ، هیچ جا را متنوع‌تر و بهتر از پارک باغ معجزه میراکل دبی که ۷۲۰۰۰ متری است نمی‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم. وقتی برای یک قدم زدن صبحگاهی قدم به این پارک زیبا می‌گذارید، ابتدا شما را محسور زیبایی خود می‌کند و اصلا تمایلی به برگشت ندارید، شما با نبود حشرات در چمن‌های بسیار مرتب این باغ بزرگ تعجب می‌کنید چون جالب است بدانید که با ۴۵ میلیون گل در این فضا حتی یک زنبور را هم نمی‌بینید و رنگ‌آمیزی این باغ هوش از سرتان می‌برد.

باغ گل معجزه دبی اامارات متحده

جالب است بدانید که یکی از این اقدامات ساخت بزرگترین باغ گل دنیا در دبی با نام باغ میراکل یا معجزه ( miracle garden Dubai ) در سال ۲۰۱۳ همزمان با ۱۴ فوریه یعنی روز عشق شروع شد و نهایتا در سال ۲۰۱۶ این باغ زیبا رونمایی و افتتاح شد. در همان سال ابتدایی، باغ گل میراکل دبی برنده جایزه بهترین باغ سال شد و نامش به عنوان بزرگترین باغ گل دنیا بر سر زبان‌ها افتاد و این باغ توانست در مراسم افتتاحیه خود که به مدت ۱ ماه بود ، پذیرای ۲،۰۰۰،۰۰۰ گردشگر جهانگردی از سراسر دنیا باشد و همه را محصور خود نماید.

این کشور به قدری ریزبینانه و با دقت کار می‌کند که همیشه گردشگران را متعجب می‌کند مثلا نوع معماری باغ میراکل به گونه‌ای طراحی شده که به صورت سه بعدی به نظر بیاید. طراحان زبر دست از انواع تپه‌ها و ماکت‌ها استفاده کرده‌اند تا باغ به صورت برجسته‌تر در دید عموم مردم به نظر رسد. در تمام قسمت‌های آن ماکت‌هایی از ماشین، ساختمان یا حتی برج‌ها تعبیه شده است که آن‌ها را با گل پوشانده‌اند که چشم گردشگران خسته نشود.

آشنایی با باغ گل معجزه دبی

پیشنهاد مطالعه: مطلب”رودخانه زیبای هزار رنگ!” را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۰:۵۳ ق٫ظ

    وای واقعا عالی بود.خیلی زیباست

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۲۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۵۰ ب٫ظ

    خوب بود خوشم اومد

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۴۵ ب٫ظ

    زیباست

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۳۷ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۰۴ ب٫ظ

    واقعا زیباست

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…