ست جذاب با یقه اسکی مردانه!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در واقع یقه اسکی مردانه معجزه می‌کند و یک استایل معمولی را به یک استایل اسمارت کژوال جذاب تغییر می‌دهد.
یقه اسکی مردانه

سال ۲۰۲۰ یقه اسکی بار دیگر قدرت خود را در صنعت مد و فشن نشان داد، چرا که بسیاری از آقایان که به استایل هوشمندانه و مدرن علاقه دارند به خرید بلوز یقه اسکی، بیشتر از یک بلوز ساده توجه نشان دادند. همراه مطلب « ست جذاب با یقه اسکی مردانه » مجله اینترنتی دلتا باشید.

انواع مدل بلوز یقه اسکی

اولین مدل یقه اسکی، مدل کلاسیک است. این مدل لباس مردانه کلاسیک، یقه برگردان دارد و مناسب استایل رسمی مردانه است. دومین بلوز، مدل یقه کوتاه است که نیازی به تا زدن ندارد. طراحان این مدل لباس مردانه را از برخی لباس‌های ورزشی قدیمی الهام گرفته‌اند.

چه لباسی با یقه اسکی بپوشیم؟

بلوز یقه اسکی، یک مدل لباس مردانه شیک و خاص است که اگر شما در انتخاب لباس‌های دیگرتان دقت بیشتری داشته باشید، استایل‌تان جذاب‌تر خواهد بود. با این حال استایل‌ مردانه با این مدل بلوز، شباهت بسیاری به استایل‌ دانشجویان و آقایان دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی دارد که بسیار جذاب و چشمگیر است.

  • یقه اسکی و کت تک مردانه

این روزها آقایان به کت تک مردانه توجه بیشتری نشان می‌دهند و به‌ غیر از مراسم و قرارهای رسمی که کت و شلوار مردانه به تن دارند، پوشیدن کت تک را ترجیح می‌دهند، چرا که ظاهری جذاب و تنوع بیشتری دارد. یکی از لباس‌هایی که به خوبی با یقه اسکی مردانه ست می‌شود، کت تک است. این استایل پاییزه و زمستانه برای قرار، محل کار و مهمانی یک انتخاب چشمگیر و منحصر‌به‌فرد است که استایل مردانه شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

یقه اسکی مردانه کت تک

  • یقه اسکی و پالتو

از دیگر لباس‌هایی که به راحتی با یقه اسکی ست می‌شود، پالتو بلند مردانه است. این استایل بسیار جذاب و جوان‌پسند است و آقایانی که به استایل رسمی و اسمارت کژوال علاقه دارند، امسال خرید پالتو مردانه بلند را فراموش نکنند تا جذاب‌تر همیشه باشند.

  • یقه اسکی و کت چرم

ست کت چرم مردانه و بلوز یقه اسکی، یکی از استایل‌های محبوب دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی بود که همچنان بسیاری را شیفته خود می‌کند. توصیه می‌کنیم امسال که خرید یقه اسکی داغ است، این لباس را با کت چرم مردانه ست کنید و دوباره آغازگر این استایل تاریخی و جذاب باشید.

  • شلوار کتان

بلوز یقه اسکی و شلوار کتان، دو یار دیرینه است که در سال‌های آینده نیز استایل محبوب پاییزه و زمستانه باقی می‌مانند. این استایل در عین سادگی بسیار جذاب است. اما توصیه می‌کنیم در خرید کفش مردانه دقت بیشتری کنید تا استایل چشمگیرتری داشته باشید. برای مثال بوت مردانه انتخاب جذابی همراه با یقه اسکی و شلوار کتان مردانه خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «خوشتیپ ترین مردان جهان چه کسانی هستند؟» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۵ ب٫ظ

  2. محمد

    ۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۲۸ ق٫ظ

    تست

    پاسخ

    • تیم تحریریه

      ۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۶ ق٫ظ

      ممنون ازینکه همراه ما هستید. خوشحال می‌شویم بجز تست، نظر خود را هم برای ما ثبت فرمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…