استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای خوش‌تیپ بودن نیازی به چوب جادو ندارید تا با خواندن وِردی، چشمگیر شوید! راز خوش‌تیپ و جذاب بودن بسیار ساده است.
تیشرت آستین بلند مردانه

اگر می‌خواهید امسال زمستان خوش‌تیپ‌تر از همیشه باشید، کافی است یک تیشرت آستین بلند مردانه ساده تهیه کنید و با مطالعه این مطلب از مجله دلتا، راز خوش‌تیپ بودن را بدانید. در واقع راز خوش‌تیپ بودن نه خرید لباس مردانه گران قیمت، نه برند لوکس و نه یک لباس فاخر یا عجیب است. با ما همراه باشید.

ست لباس با تیشرت آستین بلند مردانه

  • با رنگ‌ها بازی کنید

ست لباس‌ به این معنا نیست که تیشرت، کت مردانه، شلوار، کفش و جوراب یک رنگ به تن کنید. ست کردن لباس مردانه یعنی ابتدا تفاوت میان لباس رسمی و اسپرت را بدانید و رنگ‌های مکمل را از یکدیگر تشخیص دهید. از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. برای مثال رنگ خاکستری، کرم، طوسی، قهوه‌ای، سبز زیتونی، آبی کاربنی، سفید و مشکی در گروه رنگ‌های خنثی قرار دارند که ست کردن لباس‌ها با این رنگ‌ها بسیار ساده خواهد بود.

تیشرت آستین بلند مردانه رنگ خنثی

  • از لباس چرم مردانه غافل نشوید

فصل پاییز و زمستان، بهترین زمان استفاده از لباس‌های چرم است و اگر می‌خواهید تیشرت آستین بلند را با لباسی ست کنید، خرید کت چرم مردانه انتخاب جذابی خواهد بود. تفاوتی ندارد که شما به استایل رسمی یا اسپرت علاقه دارید، چرا که تنوع مدل کت چرم مردانه روزبه‌روز بیشتر می‌شود و می‌توانید با توجه به سلیقه خود، کت چرم اسپرت مردانه یا رسمی تهیه کنید.

  • پالتو و بارانی مردانه معجزه می‌کند

محال است که پالتو مردانه یا بارانی همراه با بلوز مردانه ست نشود.

  • کفش قلب استایل مردانه

یکی دیگر از روش‌های ست کردن لباس با بلوز مردانه، رنگ تیشرت آستین بلند مردانه را با رنگ کفش ست کنید. برای مثال اگر انتخاب شما بلوز کرم است، کفش مردانه قهوه‌ای انتخاب خوبی خواهد بود. در واقع این روش ست کردن بسیار ساده و کاربردی خواهد بود.

  • جوراب مردانه جذاب تهیه کنید

آیا می‌دانستید که مدل جوراب مردانه در استایل و حتی زیبایی کفشتان تاثیر دارد؟ اگر همیشه انتخاب شما جوراب مردانه مشکی یا طوسی ساده بوده، توصیه می‌کنیم این بار در خرید جوراب مردانه کمی دقت کنید. این روزها جوراب طرح‌دار مردانه همچون جوراب خال‌خالی، راه‌راه و جوراب رنگی، حتی با کفش آکسفورد چرم مجلسی مردانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساده نباشید!

کمی حرفه‌ای‌تر باشیم و تیشرت آستین بلند را کمی جذاب‌تر به تن کنیم. با تیشرت مردانه آستین بلند از یک دستمال گردن راه‌راه استفاده کنید یا جوراب خال‌خالی به پا کنید. یا اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید، تیشرت آستین بلند طرح‌دار مردانه انتخاب کنید و آن را با لباس‌های ساده و تک رنگ به تن کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «ست جذاب با یقه اسکی مردانه!» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. کسرا مرادی

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۵:۲۸ ب٫ظ

    بی نظیر است

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…