استایلی با پلیور مردانه

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشتی با رنگ‌ها به استایل شما جلوه خاصی می‌بخشد، اما شاید بهتر است پیش از خرید پلیور مردانه، به رنگ پوست صورت خود نیز توجه کنید.
مدل پلیور مردانه

تنوع مدل پلیور مردانه قابل توجه است و بسیاری از طراحان مد و فشن، طراحی و تولید لباس بافت مردانه و پلیور را از طبیعت رنگارنگ پاییز الهام می‌گیرند. از این جهت می‌توانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌، استایل مردانه پاییزه و زمستانه جذابی را داشته باشید. با مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب رنگ برای استایل مردانه

نه تنها مدل، بلکه رنگ‌ها در استایل اهمیت ویژه‌ دارد. اگر به رنگ‌های تیره همچون مشکی و طوسی علاقه دارید، اکنون فرصت خوبی است که تغییری در علاقه و سلیقه خود ایجاد کنید، چرا که شاهد تغییر و چشمگیرتر شدن در استایل مردانه‌ خواهید بود.

  • پلیور ساده مردانه

یکی از روش‌های ساده ست لباس با پلیور، ترکیب پلیور و پیراهن مردانه است. معمولا پلیور مردانه ساده و تک رنگ، هر دو کاربرد رسمی و کژوال دارد. در واقع این پلیور هرگز قدیمی یا تکراری نمی‌شود.

  • پلیور جودانه

پلیور جودانه، اگرچه ظاهری جدید ندارد اما هر سال طرفداران خود را پیدا می‌کند، چرا که بافت آن خاص و متفاوت است. این مدل پلیور اسپرت را بهتر است به صورت تک بپوشید تا ظاهر کژوال‌ جذاب‌تری داشته باشید.

  • پلیور یقه اسکی

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور جدید تهیه کنید، توصیه می‌کنیم امسال سراغ پلیور یقه اسکی مردانه بروید، چرا که امسال سال لباس یقه اسکی برای آقایان است.

مدل پلیور مردانه یقه اسکی

  • پلیور اسپرت

اگر از استایل رسمی مردانه فراری هستید و لباس‌های ساده و راحت را ترجیح می‌دهید، پلیور اسپرت مردانه را به شما توصیه می‌کنیم. معمولا این مدل پلیور بافت، یقه جمع‌تری نسبت به پلیور رسمی دارد و می‌توانید آن را تک و بدون پیراهن مردانه به تن کنید.

  • پلیور طرح‌دار

اگر از پلیور ساده مردانه خسته شده‌اید، این پاییز و زمستان با پلیور طرح‌دار مردانه، استایل خود را تغییر دهید.

  • پلیور یقه هفت

پلیور یقه هفت مردانه مناسب آقایانی است که می‌خواهند لباس زمستانی رسمی مناسب برای کت و شلوار یا محل کارشان تهیه کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…