بلوز بافتنی را با چی ست کنیم؟

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در صورتی که به استایل زنانه پاییز و زمستان ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید تا با لباس‌های جذاب امسال آشنا شوید.
مدل بلوز بافتنی زنانه

ما سعی کردیم در این مطلب انواع مدل بلوز بافتنی زنانه جدید و جذاب را به شما معرفی کنیم تا با توجه به سلیقه خود، لباس‌ها را به سادگی با یکدیگر ست کنید و استایل پاییزه و زمستانه جذابی را تجربه کنید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

مدل بلوز بافتنی زنانه در مجلات مد و فشن

پاییز و زمستان امسال، رنگ‌های خنثی همچون کرم، شتری، سفید، بژ و کاراملی مورد توجه طراحان لباس و استایلیست‌ها قرار گرفته است.
همچنین استایل زنانه امسال، بر سادگی تمرکز دارد. البته استایل ساده به معنای یک استایل تک رنگِ یکنواخت و خسته‌کننده نیست. بلکه این مدل استایل زنانه در عین مینیمال بودن، ظرافت‌های چشمگیری نیز در بر دارد.
بی‌تردید پاییز و زمستان امسال، بلوز بافتنی زنانه همراه با پالتو، بارانی یا کت زنانه پرفروش است.

بافتنی را با چه لباسی ست کنیم؟

راز چشمگیرتر شدن استایل در ست صحیح لباس‌ها با یکدیگر است. در واقع اگر بدانید که کدام مدل بلوز بافتنی زنانه را با چه لباس یا اکسسوری به تن کنید، استایلی جذاب‌ و متفاوتی خواهید داشت.

مدل بلوز بافتنی زنانه ست

  • مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه

دختران جوان و نوجوان، همیشه ترجیح می‌دهند که استایل متفاوت و مدرنی داشته باشند. از این رو بلوز بافتنی دخترانه نیم‌تنه بهترین گزینه است.
برای این مدل بلوز بافتنی، دو استایل متفاوت و مناسب مهمانی یا دورهمی را پیشنهاد می‌دهیم. با این حال می‌توانید استایل خود را با خلاقیت، سلیقه و علاقه خود کامل و جذاب‌تر نمایید.

  • مدل بلوز بافت زنانه توری

این مدل بلوز بافت درشت یا با فاصله‌ای دارد که شبیه به تور است و در ایران به بلوز بافت توری شناخته شده است.
اگر به استایل نیمه‌رسمی یا کژوال علاقه دارید، رنگ‌هایی همچون سبز نعنایی، گلبهی و بژ، استایل زنانه شما را متفاوت می‌کنند.

  • پلیور پشمی زنانه

این مدل بافتنی مناسب دختران جوان نیز است که می‌توان آن را با لباس‌های گوناگون ست کرد. با این حال رنگ این مدل بلوز بافت پشمی زنانه، کاربرد آن را تعیین می‌کند. برای مثال رنگ سفید، مشکی، طوسی، نقره‌ای و طلایی از رنگ‌های رسمی است. اما اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید، رنگ‌های روشن و رنگ‌های پاییزه (زرد، نارنجی، قرمز، کرم، سبز تیره و سرمه‌ای) انتخاب مناسب‌تری است.

بیشتر بدانید: مطلب “لباس‌های قدیمی را دوباره بپوشید” را در مجله مد مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…