نیم بوت زنانه به سبک ۲۰۲۱ !

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نیم بوت تخت یا پاشنه کوتاه، بهترین انتخاب همراه با شلوار جین مام استایل یا شلوار جین پاکتی خواهد بود.
نیم بوت زنانه

اگر شما هم طرفدار این مدل کفش زنانه هستید و می‌خواهید نیم بوت زنانه جدیدی بخرید، توصیه می‌کنیم این مطلب را بررسی کنید تا با جدیدترین مدل نیم بوت زنانه آشنا شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید، با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

مدل نیم بوت چرم

اگر می‌خواهید یک نیم بوت شیک و چشمگیر تهیه کنید، ما خرید نیم بوت چرم را توصیه می‌کنیم. در واقع نیم بوت چرم تنوع بسیاری دارد و می‌توانید با توجه به سلیقه، مدل مورد علاقه خود را تهیه کنید. در صورتی که به مد و فشن علاقه دارید، در حال حاضر نیم بوت چرم نوک تیز یا پنجه باریک مورد توجه بسیاری از استالیست‌ها و خانم‌ها قرار دارد. در واقع برخلاف سال‌های گذشته که نیم بوت با پنجه گرد از مدل‌های پرفروش بود، امسال دوباره نوبت کفش‌های پنجه باریک است.

مدل جیر

اگر به مدل نیم بوت شیک جیر علاقه دارید، بهتر است بدانید که این مدل نیم بوت از دهه ۶۰ میلادی توسط هیپی‌ها ماندگار شده است.

نیم بوت جیر در رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شود و اگر از رنگ مشکی خسته شده‌اید، از نیم بوت جیر رنگی استفاده کنید. نیم بوت رنگی شباهت بسیاری به جنس مخمل دارد و باعث درخشش استایل زنانه شما نیز می‌شود.

نیم بوت زنانه پلنگی

در این چند سال اخیر، طرح پلنگی پرفروش بوده است. حتی اگر به طرح پلنگی علاقه‌ای ندارید، ممکن است نیم بوت پلنگی نظر شما را به خود جلب کند، چرا که ظاهری بسیار جذاب و متفاوت دارد.

نیم بوت زنانه کفش پلنگی

نیم بوت پوست ماری

اگرچه طرح پوست ماری همچون طرح پلنگی با استقبال کم‌نظیری مواجه نشد، اما مدل پوست ماری، طرفداران خود را دارد و جالب است بدانید که این طرح خاص، مناسب خانم‌هایی است که به استایل متفاوت علاقه دارند.

نیم بوت زنانه ساده

استایل رسمی نیاز به لباس‌های ساده و تک رنگی دارد. نیم بوت زنانه ، هرگز تکراری نخواهد شد و می‌توانید چندین سال این مدل کفش را در فصل پاییز و زمستان با استایل‌های متفاوت ست کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «روزهای سرد در خانه چی بپوشیم؟» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. فاطمه

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۱۷ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…