امسال چه پالتویی بپوشیم؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ سال لباس چرم است. اگر می‌خواهید پالتو زنانه جدید تهیه کنید، بهتر است سراغ مدل چرم یا پالتوهای تلفیقی بروید.
پالتو زنانه امسال چه پالتویی بپوشیم؟

معمولا فروش پالتو زنانه از کاپشن بیشتر است، چرا که تنوع مدل پالتو زیاد است و هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید جدیدترین مدل پالتو دخترانه ژورنالی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را بشناسید، کافی است نگاهی به این مطلب مجله اینترنتی دلتا بیندازید تا خرید ساده‌ و به‌روزتری را تجربه کنید.

ترند مدل پالتو زنانه سال ۲۰۲۱

دهه ۷۰ میلادی، پالتو زنانه بلند توجه بسیاری را در زمستان آن سال‌ها جلب کرد. این مدل پالتو بلند امسال نیز یکی از ترندهای اصلی زمستان ۲۰۲۱ است. دهه ۸۰ میلادی، پالتو چرم یکی از استایل‌های جوان پسند و جذابی بود که امسال نیز پالتو چرم در اولین ردیف ترند زمستان امسال قرار دارد.

  • پالتو بلند

مدل پالتو بلند یکی از ترندهای اصلی زمستان امسال است، که رنگ طوسی، کاراملی، شتری و کرم پرفروش‌تر از مدل‌های دیگر است. امسال یقه بزرگ، جایگزین یقه گرد شد که با پلیور زنانه یقه گرد به سادگی ست می‌شود.

  • پالتو چهارخانه

پالتو چهارخانه سفید و مشکی یکی از مدل‌های پر فروش در ایران است.

  • پالتو زنانه خزدار

اگر می‌خواهید یک استایل خاص و متفاوت را تجربه کنید، خرید پالتو خزدار را فراموش نکنید. می‌توانید این پالتو را به همراه نیم‌بوت پاشنه بلند و کیف دستی چرم زنانه ست کنید.

  • پالتو چرم

این مدل لباس زنانه که از لباس‌های دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته شده است، ظاهری بسیار فاخر و چشمگیر دارد و استایل زنانه شما را متفاوت و مدرن خواهد کرد.

پالتو زنانه چرم

  • پالتو زنانه پلنگی

اگر می‌خواهید یک پالتو شیک و جدید تهیه کنید، در خرید پالتو پلنگی تردید نکنید. این پالتو ظاهری بسیار جذاب دارد که توجه خانم‌های سخت پسند و مدرن را به خود جلب می‌کند.

  • پالتو تدی

پالتو تدی که در دنیا به نام Teddy Bear یا خرس عروسکی مشهور است، بافت بسیار نرم دارد و گرمای آن بسیار قابل توجه است. این مدل پالتو پشمی مناسب خانم‌هایی است که به استایل رسمی و کژوال علاقه دارند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «لباس زنانه و اکسسوری‌هایی که باید بخرید!» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…