با شلوار کرپ در مهمانی‌ها بدرخشید!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب قصد داریم انواع مدل شلوار کرپ زنانه را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری در خرید داشته باشید.
شلوار کرپ زنانه

مدل شلوار زنانه در استایل شما اهمیت دارد، اما ست یا ترکیب صحیح لباس‌ها با یکدیگر، باعث جذاب‌تر شدن ظاهر می‌شود. شلوار کرپ زنانه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. به نکات این مطلب توجه کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

قد شلوار کرپ

شلوار کرپ زنانه قد ۹۰ بهترین انتخاب برای استایل به روز است. این مدل شلوار که قد آن تا مچ پا می‌رسد، استایل را جذاب‌تر می‌کند. می‌توانید این مدل شلوار را همراه کفش کتانی یا کفش پاشنه بلند ست کنید که هر دو انتخاب به استایل زنانه شما بستگی دارد.

شلوار کرپ قد ۱۰۰، ظاهری رسمی‌تر از شلوار قد ۹۰ دارد. این مدل در سال ۲۰۲۰ مورد توجه بسیاری از استایلیست‌ها قرار گرفت، چرا که همراه با کت تک، شومیز یا بلوز یقه اسکی که امسال فروش بالایی داشته، ظاهر شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

شلوار کرپ زنانه مشکی

بسیاری معتقدند که رنگ مشکی اندام را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین این رنگ لکه را نشان نمی‌دهد و در عین حال با هر رنگ لباسی نیز به سادگی ست می‌شود. اگر می‌خواهید استایل ساده و مدرن داشته باشید، شلوار کرپ گشاد بهترین گزینه است که همراه با کفش اسپرت و شومیز ست می‌شود. برای استایل رسمی، شلوار کرپ پاکتی انتخاب جذابی است.

شلوار کرپ طوسی

بعد از رنگ مشکی، طوسی پرطرفدارترین رنگ میان خانم‌های ایرانی است، رنگ طوسی به سادگی با رنگ‌های آبی کاربنی، هلویی، صورتی، آبی، زرد، خردلی، جگری و… ست می‌شود که البته ترکیب رنگ‌ها نیز در زیبایی استایل اهمیت بسیاری دارد. شلوار کرپ طوسی انتخاب مناسبی برای استایل مهمانی‌ها است. برای مهمانی، شومیز کرپ حریر و کفش پاشنه بلند همراه شلوار کرپ ترکیب جذابی خواهد بود.

شلوار کرپ زنانه طوسی

شلوار کرپ سفید

در سال‌های اخیر رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها میان طراحان مد و فشن و استایلیست‌های شبکه‌های مجازی قرار گرفت، چرا که رنگ سفید ظاهر را مدرن و چشمگیر می‌کند.
بنابراین در صورتی که می‌خواهید استایل خاصی داشته باشید، شلوار سفید را توصیه می‌کنیم. از مزیت‌های این مدل شلوار کرپ زنانه می‌توان به ترکیب با انواع مدل لباس زنانه اشاره کرد.

کت و شلوار کرپ

اگر می‌خواهید استایل متفاوت داشته باشید، خرید کت و شلوار کرپ زنانه بهترین و خاص‌ترین انتخاب خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «پالتو چهارخانه؛ متفاوت‌تر از همیشه!» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۴۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۵۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…