انواع مدل کت اسپرت مردانه

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آن‌چه از حدود پانزده سال پیش تاکنون تقریبا به استانداری برای تولید انواع مدل کت اسپرت مردانه تبدیل شده، استفاده از یقه‌های ناچ، حالت دو چاک در کناره‌های کت و چهار دکمه روی هر آستین است.
کت اسپرت

در ظاهر انواع کت مردانه شبیه هم است اما واقعیت این است که هرکدام از آن‌ها نه‌تنها کاربرد خاص خود را دارند، بلکه برای موقعیت و گروه سنی خاصی تولید شده‌اند. مجله دلتا در این مطلب شما را با مدل‌های مختلف کت اسپرت مردانه آشنا می‌کند، پس با ما همراه باشید.

کت‌های کلاسیک، همیشه به روز

هنوز هم کت‌های کلاسیک با سه دکمه روی هر آستین، اِپل، مدل دو سینه به همراه یقه برگردان از کت‌های اسپرت متمایزتر است.

کت‌های بلیزر، معیار حرفه‌ای‌ها

کت‌های بلیزر معمولا رنگ‌های سرد و تیره یا خنثی دارد و با دکمه‌های فلزی نقره‌ای یا طلایی متمایز می‌شود. کت‌های بلیزر حد وسط کت‌های رسمی و کت‌های اسپرت است.

کت اسپرت مردانه

کت اسپرت مردانه

کت‌ اسپرت مردانه که هم ظاهر جذابی دارد و هم راحت و کاربردی است. این نوع مدل کت را می‌توانید با شلوارهای کتان، پارچه‌ای یا جین ست کنید. در موارد بسیاری، افراد این مدل را با کت‌های بلیزر اشتباه می‌گیرند. البته این موضوع تا حدی قابل درک است؛ چرا که هر کت بلیزری در حقیقت نوعی مدل کت اسپرت مردانه است اما عکس این موضوع صادق نیست و هر کت اسپرتی نمی‌تواند بلیزر باشد.

ترفندهایی برای ست کردن کت مردانه

کلید موفقیت در ست لباس با کت مردانه این است که شلوار و پیراهن‌هایی داشته باشید که با کت هم‌خوانی داشته باشد. داشتن شلوارهایی که رنگ‌های خنثی یا سرد داشته باشد، می‌تواند کار شما را بسیار ساده کند. برای مثال، ست کردن هر نوع مدل کت مردانه با شلوارهایی به رنگ سرمه‌ای یا خاکستری تیره کار آسانی خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «استایلی فوق العاده با کت و شلوار زنانه» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. علیرضا

    ۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…