با اضافه‌وزن هم، جذاب و خوش استایل باشید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خواه ناخواه، خرید انواع لباس اورسایز یکی از دغدغه‌های همیشگی بسیاری از افراد است.
تاثیر وزن در مد و لباس

در این مطلب، به تاثیر وزن در مد و لباس اورسایز می‌پردازد. در ادامه نیز از تغییراتی می‌گویم که دنیای مد طی چند سال گذشته در این زمینه شاهد بوده است؛ با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

تصویر زن ایده‌آل در جهان مد

یک زن واقعی مانند هر فرد دیگری می‌تواند بلند قد، کوتاه، یا چیزی بین این دو باشد. به همین صورت، او ممکن است لاغر، چاق یا چیزی بین آن باشد. می‌تواند هر نژاد و قومیتی داشته باشد و این یعنی الزامی ندارد تا حتما پوست سفیدی داشته باشد. او هم مانند سایر انسان‌ها نقات ضعف و قدرت خاص خود را دارد و کاملا عادی است اگر بخواهد لباس اورسایز تهیه کند.

تاثیر وزن در مد و لباس

در چند سال اخیر برندها سعی دارند تا بیش از پیش به تصویر زن واقعی نزدیک شوند. آن‌ها اقدام به طراحی و تولید لباس‌هایی با سایز بزرگ‌تر می‌کنند و در نتیجه نیاز دارند، مدل‌هایی را با اندام‌ متفاوت استخدام کنند.

یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی که می‌توانید در این زمینه مد بردارید این است که بیشتر خودتان باشید و تسلیم آن‌چه در تبلیغات یا نمایش‌های مد می‌بینید، نشوید. با این حرکت، ابتدا در خود و سپس در دیگران تغییر ایجاد کنید.

تغییر در مد و لباس مردان و زنان

یکی از نکته‌های جالبی که درمورد تغییر زاویه دید نسبت به مدل‌ها و اضافه وزن وجود دارد این است که، تنها منحصر به استایل زنانه نیست و جامعه مردان را نیز دربردارد. مدل‌هایی که امروزه توسط برندهای لباس‌های مردانه استخدام می‌شوند، حدود ۷۴ تا ۷۷ کیلوگرم وزن دارند؛ این درحالی است که چنین وزنی با مشخصات ایده‌آل برای مدل‌های مرد، عموما مختص مردان جوان است. با این توصیفات، تولید انواع لباس اورسایز برای مردان نیز یک تغییر مهم است و مدل بودن برای آقایان هم کار ساده‌ای نیست؛ اما با وجود مشکلات گوارشی و روانی مختلفی که برای خانم‌ها در این‌مورد ایجاد شده، قطعا این خبر درمورد زنان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

لباس اورسایز

نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که هنوز راه زیادی باقی مانده تا داشتن اضافه وزن به یک موضوع عادی در صنعت مد تبدیل بشود. به همین دلیل است که هنوز پیدا کردن لباس اورسایز برای کسانی که اضافه وزن دارند، کار چندان راحتی نیست.

در این مطلب، به تغییراتی پرداختیم که در جهان مد اتفاق افتاد تا مدل‌ها به شکل امروزی خود دربیایند. با این وجود همواره خود را در یک وزن مناسب و ایده‌آل نگه‌ دارید تا سلامت خود را حفظ کرده باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۰:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…