جدیدترین شلوار دخترانه اسپرت

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این‌که برای استایل از کدام شلوار استفاده می‌کنید، می‌تواند ظاهر شما را به کلی تغییر دهد. به همین دلیل، اهمیت زیادی دارد که در انتخاب شلوار مناسب، مواردی مثل قد خود را حتما در نظر بگیرید.
شلوار دخترانه اسپرت

به جز مدل‌های مختلف که هر چند سال یک‌بار خلق می‌شود، امکان زیادی وجود دارد که مد یک سال در گذشته، چندین سال بعد دوباره تکرار شود. در سال ۲۰۲۱ هم ممکن است با انواع شلوار دخترانه اسپرت رو به رو شوید که سال‌ها قبل آن‌ها را دیده‌اید. با مجله دلتا همراه باشید.

مدل شلوار دخترانه اسپرت فاق‌کوتاه

یکی از مدل‌هایی که دوباره در حال مد شدن به نظر می‌رسد، شلوار اسپرت فاق‌کوتاه است. اگر به خاطر داشته باشید، این همان مدل شلواری است که کیارا نایتلی در سال ۲۰۰۳ در فیلم دزدان دریایی کاراییب پوشیده بود. به همین دلیل است که متخصصین برآورد می‌کنند که جهان مد در حال برگشت به سال ۲۰۰۰ است.

شلوار‌های جین‌ تنگ

یکی دیگر از انواع شلوار دخترانه اسپرت که دوباره در سال ۲۰۲۱ مد شده، شلوار‌های جین‌ تنگ است. این نوع شلوارها با الهام از شلوارهای مخصوص سوارکاری تولید شده‌اند و با بوت‌های بلند پاشنه‌دار ترکیب بسیار جذابی را به وجود ‌آورد.

شلوارهای چین‌دار و پلیسه

شلوارهای پلیسه از آن دسته لباس‌های جذاب و شکیل است که می‌توانید در مهمانی‌ها به تن کنید. این نوع شلوار هم از جمله شلوارهای آزاد و راحت است.

شلوار دخترانه اسپرت پیلی

دامن‌شلواری از جذاب‌ترین‌ها

دامن شلواری‌ها قرار است تا دوباره به دنیای مد بر‌گردند. این نوع شلوارهای زیبا و گشاد که شباهت زیادی به دامن‌ها دارند، در حقیقت چیزی بین این نوع لباس تلقی می‌شود و علاوه بر زیبایی، بسیار راحت و خنک است.

شلوارهای راه‌راه، از قدیم تا امروز

پارچه‌های راه‌راه یکی از آن مدهای دوست‌داشتنی به حساب می‌آیند که امسال هم در رده مدل شلوار اسپرت قرار گرفته‌اند تا با رنگ‌های مختلف بیش از پیش به استایل زنانه جذابیت ببخشند.

شلوارهای مخمل سال ۲۰۲۱

شلوارهای بلند مخمل، در ابتدا ظاهری کلاسیک را در ذهن تداعی می‌کنند. با این حال، طراحان مد ایده استفاده از این جنس پارچه را برای شلوار دخترانه اسپرت استفاده کردند و به نظر می‌رسد که به نتایج خوبی هم رسیده باشند!

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «امسال چه پالتویی بپوشیم؟» مجله مد دلتا را دنبال کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۳۶ ب٫ظ

  2. خاطره

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۴۹ ق٫ظ

    بنطر من خیلی مفید و هرچی که بود خیلی واقعی و واضح توضیح داده شده است مرسی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۲۷ ب٫ظ

      از اینکه همراه ما هستید سپاس گزاریم.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۰۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۵۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۰:۱۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…