بازار سرد اجاره آپارتمان درمناطق لوکس تهران

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
1000 1 بازار سرد اجاره آپارتمان درمناطق لوکس تهران

پاییز با خود رکود بازار اجاره را در مناطق لوکس تهران به ارمغان آورده است. به گزارش مجله دلتا ، به نقل از دنیای اقتصاد،  اجاره‎بهای بسیار گران واحدهای لوکس، موجب کاهش مراجعه کنندگان به این گونه مناطق شده است وگاه یک واحد لوکس اجاره‎ای ، تا بیش از یک ماه پس از آگهی آن بدون مشتری باقی بماند. بسیاری از مردم این روز‎ها  به امید یافتن آپارتمان با قیمت مناسب همچنان در بازار حضور دارند اما، به‎سبب  متعادل نشدن قیمت‎ها، و باقی ماندن آپارتمان‎ها در همان قیمت‎های تابستانی، نتیجه‎ای نگرفته‎اند.

بازار سرد اجاره آپارتمان درمناطق لوکس تهران

از آن‎جا که بیشتر صاحبخانه‎ها تمایلی به اضافه کردن ودیعه و کاهش مبلغ اجاره‎بها ندارند، و خواستار دریافت اجاره‌بهای بیش از ۳ میلیون تومان با ودیعه مشخص بر اساس متراژ و موقعیت آپارتمان‎های خود هستند، پیداکردن  آپارتمان  اجاره‎ای  برای قشر متوسط  جامعه هم سخت‎تر شده است و فقط افراد مرفه می‎توانند در مناطق مرغوب به خصوص منطقه یک، گزینه مطلوب خود را به راحتی پیدا کنند.

قیمت روز اجاره‎بها در منطقه یک تهران، با توجه به موقعیت ساختمان، امکانات واحد مسکونی و عمر ساختمان به قرار زیر است:

مناطق لوکس بین ۲ تا ۴ میلیون تومان، مناطق نزدیک به لوکس و با امکانات قابل قبول بین ۲ تا ۳ میلیون تومان است. همچنین خانه‌های قدیمی و با امکانات کم  در این منطقه وجود دارد که اجاره‌بهایی پایین‌تر دارند.

دیگر اخبار مربوط به املاک را در مجله دلتا پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…