این بار آقایان نارنجی بپوشند!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معمولا در کمد لباستان چند دست لباس به رنگ نارنجی دارید؟
استایل نارنجی برای آقایان

رنگ نارنجی؛ روشن، شاداب و آفتابی؛ این‌ها توصیفاتی است که می‌توان درمورد رنگ نارنجی به کار برد و واقعیت این است که دوست داشتن این رنگ کار آسانی است. این رنگ عموما خورشید و شادی را به خاطر ما می‌آورد، چرا که نارنجی را می‌توان در زیباترین لحظه‌های روز دید. با مطلب « استایل نارنجی برای آقایان » همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

استایل نارنجی برای آقایان

استفاده از ترکیب رنگی نارنجی برای آقایان هم می‌تواند جالب و جذاب باشد. این رنگ برای استایل‌های مخصوص کار و جلسات گرفته تا استایل‌های راحت و کژوال مناسب و قابل استفاده است.

تنالیته نارنجی تنها رنگی نیست که با نارنجی، جذابیت‌های منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند؛ بلکه رنگ نارنجی با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای هم می‌تواند بسیار زیبا باشد. پوشیدن این رنگ گرم در روزهای سرد سال به ‌ویژه پاییز و زمستان می‌تواند احساس شادی و هماهنگی با فصل را در افراد زنده کند و آن‌ها را پرهیجان و پرنشاط نگه دارد. یک استایل‌ مردانه متداول، کراوات نارنجی و کت و شلوار سورمه‌ای است که جذابیت زیادی هم دارد.

استایل نارنجی برای آقایان تنالیته

در آخر

استفاده از رنگ‌های گرم مانند آجری، قرمز، قهوه‌ای و نارنجی، می‌تواند روحیه افراد را سرزنده و شاداب نگه دارد و امید را در آن‌ها افزایش دهد. با این حال، ترکیب این رنگ با خانواده کرم، اُکر و قهوه‌ای، یک استایل شیک و جذاب به وجود می‌آورد؛ بنابراین، اگر دوست دارید زمانی که به هر جمعی وارد می‌شوید، چشم‌ها به‌سوی شما بچرخد، حتما از رنگ نارنجی در ترکیب لباس‌ها بهره بگیرید.

معمولا در کمد لباستان چند دست لباس به رنگ نارنجی دارید؟ آیا از این رنگ در اکسسوری‌ها استفاده می‌کنید یا به‌طورکلی چندان علاقه‌ای به آن ندارید؟ برای ما بنویسید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «استایل پاییزه با تیشرت آستین بلند مردانه» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…