ترکیب رنگ نارنجی در استایل

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیش از این که به بحث ترکیب رنگ نارنجی برای لباس بپردازیم، بهتر است نگاهی به چرخه رنگ‌ها بیندازیم.
ترکیب رنگ نارنجی

اگر ترکیبی از سه یا چهار رنگ را در لباس‌های خود به کار بگیرید، می‌توانید ترکیباتی از رنگ‌های آبی، نارنجی، بنفش و زرد را استفاده کنید. علاوه‌ بر این، استفاده از تنالیته‌های مختلف هرکدام از این رنگ‌ها می‌تواند هزاران ترکیب مختلف را خلق کند. در این مطلب، مجله اینترنتی دلتا درباره ترکیب رنگ نارنجی در استایل خواهیم گفت، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چرا ترکیب رنگ نارنجی ؟

ترکیب رنگ نارنجی با رنگ‌هایی مثل آبی (جنس جین) ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد. لباس‌هایی با رنگ نارنجی را بسیار بیش از آن‌که تصور می‌کنید، می‌توانید در کمد خود داشته باشید. لباس‌هایی به رنگ نارنجی را می‌توان در مراسم مختلف به تن کرد. درنتیجه، ممکن است برای یک میهمانی تصمیم بگیرید لباس شب نارنجی بپوشید.

رنگ نارنجی با آبی

این دو رنگ از آن‌جا که با هم مکمل‌ است، می‌تواند ترکیب‌های زیبایی را ایجاد کند. هر تنالیته‌ای از این دو رنگ را که با هم ست ‌کنید یک هیجان تازه را برای شما به ارمغان می‌آورد. استفاده از ترکیب رنگ نارنجی با آبی، بار هر دوی این رنگ‌ها را خنثی می‌کند و به همین دلیل حس آرامش را پدید می‌آورد. اگر هم تصمیم داشته باشید که بیشتر به چشم بیایید، به کار بردن رنگ‌های قدرتمندتری از این ترکیب، می‌تواند کلید جذابیت باشد.

نارنجی و مشکی

از ترکیب رنگی که می‌توانید آن را در مراسم مختلف به تن کنید، نارنجی و سیاه است. این دو رنگ را چه به صورت یک دست و چه با استفاده از آیتم‌های مختلف می‌توانید در استایل زنانه استفاده کنید و جذاب و فوق‌العاده باشید.

ترکیب رنگ نارنجی مشکی

رنگ نارنجی سیر و بژ

استفاده از رنگ نارنجی سیر و بژ شما را با فصل سرما کاملا هماهنگ می‌کند. علاوه بر این، استفاده از نارنجی سیر و بژ در کنار رنگ سفید حتی می‌تواند جذابیت بیشتری به ظاهر شما بدهد.

نارنجی مرجانی و بنفش

شاید پیش از این تصور می‌کردید که رنگ نارنجی مرجانی را تنها می‌توان به‌عنوان رژ لب استفاده کرد؛ اما واقعیت این است که این رنگ برای لباس هم کاربرد دارد. رنگ نارنجی با بنفش، نه تنها زیبا و دلفریب است که می‌تواند بر اعتماد به نفس و جذابیت شما هم بیافزاید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «۴ نکته برای زیبایی در مهمانی‌ها!» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۱۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…